Wielokanałowy pomiar mocy

Czołem. Szukam pomysłu układowego na pomiar mocy czynnej typowym watomierzem cyfrowym w wybranym jednym z kilkunastu kanałów. Dla uproszczenia napięcie AC we wszystkich kanałach jest takie samo tzn. ta sama faza. Prądy AC w kanałach niewielkie, maks. 2A. Na razie myślałem nad przekładnikiem prądowym 1:1 w każdym kanale, i komutowania wyjść, no ale przekładnik prądowy musi być zawsze zwarty na wyjściu. Wymagane elementy seryjne ( atesty i takie tam ), żadna amatorka.

Reply to
PeJot

W dniu 2015-09-26 o 16:55, PeJot pisze:

Dobry pomysł, a nawet jedyny bez rozłączania obwodów.

No to dajesz odpowiednik opornik, w czym problem? jedyne to że musisz kanały kalibrować ale to mozna zaszyć w jakimś procku obsługującym odczyt i przetwarzanie. Kalibracja wszystkich kanałów dość prosta.

Reply to
janusz_k