WAG354 - do naprawy czy na złom?

Witam, mam już 4 letni router Linksysa WAG354Eu, działał dobrze do..
ostatniej burzy ale.. nie ma to nic wspólnego bo podczas burzy bo przed
burza był odłączony i od telefonu i od zasilania.

Po burzy podłączam i nie chciał wstać moduł Wifi - tak zwyczajnie, nie i
już. wiec robiłem rożne cuda, reset firmware, reset ustawień, cuda,
wianki - nic.
Po następnym wyłączeniu z zasilania padł moduł ADSL - niby sie
synchronizuje ale po synchronizacji router sie kompletnie wiesza.

No i teraz router zamienił sie w switcha. Jak sie uruchomi sam router za
30 - 50 razem to mogę sie swobodnie zalogować i używać jednak nie mam
zazwyczaj godziny, dwóch na ciągłe resety i sprawdzane czy zaskoczy.

nowy router tej klasy to 300zł co najmiej a być moze coś niewielkiego
nawaliło.
Podejrzewam że to ma jakiś związek z zasilaniem, zasilacz nie daje 12V
tylko 16,4V - nie wiem jak pod obciążeniem i jaki prąd bo nie mam jak
tego sprawdzić a nie mam tez zasilacza o takich parametrach innych niż
komputerowy...
Drugie podejrzenia ze wysiadły jakieś elementy typu kondensatory i
dlatego potrafi zaskoczyć za -dziesiątym razem kiedy te sie może
wreszcie naładują. Ale tego to nie wiem bo do samego otwarcia potrzeba
kluczy torx.

nie wiem jak go naprawić wiec może ktoś z okolic warszawy by spróbował?

Re: WAG354 - do naprawy czy na złom?

 nie ma to nic wspólnego bo podczas burzy bo przed

Jak odłączyłeś zasilanie? Czy wyjąłeś tylko wtyk zasilania z routera
pozostawjając zasilacz podłączony? Jeśli tak, to mógł paść sam zasilacz.

Teatime

Re: WAG354 - do naprawy czy na złom?
Zawsze tak robie bo nie mam zasięgu do zasilacza. Jeśli padł zasilacz to
jak to zbadać?

Podłączanie 12V z ATX ma sens?

Re: WAG354 - do naprawy czy na złom?
Podłączyłem inny zasilacz, a w środku bez rażących zmian, chyba jednak
padł na amen.

Site Timeline