Troche [NTG] - rozdzielnica dwuczłonowa RSD-12

Wiem że troche NTG, ale potrzebuje pomocy i może znajdzie się tutaj jakiś elektroenergetyk. Potrzebuje o rozszyfrowanie ze schematu rozdzielnicy SN dwuczłonowej paru rzeczy:

1) co to jest za kondensator montowany na wozku razem z wyłącznikiem (rownoległy do uziemnika) 2) ile jest tych przekładników prądowych w polu liniowym ( co to za oznaczenia 3(2) )

Z góry dziękuję za pomoc

Reply to
Dejw
:

Ograniczniki przepiec? opisane zreszta w opisie Darek_J

Reply to
Darek_J

Juz wiem, nie ograniczniki (na schemacie nie zaznaczono ich ) tylko dzielnik napięcia zasilajacy wskaźnik napięcia na szynach;-) Tak czy siak dziekuje

Reply to
Dejw