To kiedy ten koniec ?wiata dok?adnie?

Szukając kabli w swoim bloku dość dokładnie spenetrowałem instalację, czy myślicie że odcięcie zasilania w chwili tzw. końca świata to dobry dowcip, czy taki sobie? ;P

L.

Reply to
Lisciasty

Lisciasty pisze tak:

Taki sobie.

Ludziom którzy nie mają nic lepszego do roboty jak w coś wierzyć możesz spowodować herc klekoty a nawet zwiechę pompki obiegowej ;)

Reply to
PiteR

Użytkownik "Lisciasty" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@u13g2000vbc.googlegroups.com... Szukając kabli w swoim bloku dość dokładnie spenetrowałem instalację, czy myślicie że odcięcie zasilania w chwili tzw. końca świata to dobry dowcip, czy taki sobie? ;P

L.

To nie koniec świata lecz koniec świata majów. I początek świata Czerwców.

Reply to
Bic

Co jest chyba logiczne, biorąc pod uwagę, że to wypada w grudniu.

Reply to
sundayman