To kiedy ten koniec świata dokładnie?

Szukając kabli w swoim bloku dość dokładnie spenetrowałem instala
cję,
czy myślicie że odcięcie zasilania w chwili tzw. końca świata to
dobry
dowcip, czy taki sobie? ;P

L.

Re: To kiedy ten koniec świata dokładnie?

Taki sobie.

Ludziom którzy nie mają nic lepszego do roboty jak w coś wierzyć
możesz spowodować herc klekoty a nawet zwiechę pompki obiegowej ;)

--
Piotr

[...]

To nie koniec świata lecz koniec świata majów. I początek świata Czerwców.

Re: To kiedy ten koniec świata dokładnie?

Co jest chyba logiczne, biorąc pod uwagę, że to wypada w grudniu.

Site Timeline