TME i kody kreskowe

Czy ktoś wie, jakiego typu kod kreskowy stosuje TME na swoich opakowaniach ?
Bo chciałbym sobie wreszcie zrobić jakąś formę magazynu, i wykorzystywać
te ich kody właśnie.

A w tym celu muszę sobie zanabyć jakiś czytnik - no ale właśnie, żeby
się potem nie okazało, że TME stosuje jakiś wynalazek, i mi nie przeczyta :)

Re: TME i kody kreskowe
ach ?
rzystywać
, żeby
rzeczyta :)

Nie prościej zapytać o to bezpośrednio w TME? To chyba żadna
tajemnica..

Re: TME i kody kreskowe

Jak masz jakiś telefon z Androidem to ściągnij czytnik kodów kreskowych (np.
Barcode Scanner) i zeskanuj kod, pojawi ci się typ.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: TME i kody kreskowe
Spróbuj tego: http://www.onlinebarcodereader.com/

Re: TME i kody kreskowe

Ok, spróbowałem :)

format CODE_128
type TEXT

Gorzej, że ctzw te kody nie są takie same dla tego samego asortymentu.
Czyli np. dwie torebki z tym samym dynksem mają różne kody.

Re: TME i kody kreskowe

Pokaż te kody, może jest jakaś część wspólna.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: TME i kody kreskowe
Nie uzależniaj się tak od innych, cokolwiek zmienią i masz nieplano
wany
bałagan w magazynie!

Miłego.
Irek.N.

Re: TME i kody kreskowe
W dniu 2012-10-11 20:58, Irek N. pisze:> Nie uzależniaj się tak od
innych, cokolwiek zmienią i masz nieplanowany
 > bałagan w magazynie!

To jest słuszność oczywiście, ale...
Nawet jak TME z dnia na dzień się zamknie, to to co mam "na magazynie",
w ichnich opakowaniach, to zostanie w nich przecież.
Mam też rzeczy z różnych innych firm, i oni używają zapewne innych
kodów, ale z TME najwięcej i stąd pytanie.

Bo jak mi czytnik nie odczyta czegoś tam, to pół biedy, a z TME mam 95%,
więc kasa na czytnik byłaby wyrzucona.

Zabawa we własne kody na razie nie ma sensu, bo magazyn aż taki wielki
nie jest - tak na oko to kilkaset typów - parę średnich pudełek z
torebeczkami. Chodzi mi jednak o to , żeby jakoś panować nad ilościami,
bo zdarza się , że kupuję coś , a potem się okazuje że już mam toto.

Re: TME i kody kreskowe
Pierwsza część kodu to ich numer magazynowy - podejrzewam, że może się
zmieniać. Druga część kodu to numer i data zamówienia.

Poszukaj sobie jakiś opensource program magazynowy. Generowanie kodów
jest sprawą banalną, etykiety samoprzylepne do drukarki kosztują gdzieś
złotówka za kartkę, wiec też żaden wydatek a możesz mieć i kod i
"ludzką" etykietę.

Re: TME i kody kreskowe

Tam są dwa kody, drugi to oznaczenie elementu. Co ciekawe, na drugim kodzie
pod spodem jest numer magazynowy, ale po odczytaniu kodu czytnikiem pojawia
się ludzkie oznaczenie.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: TME i kody kreskowe
lki
ciami,
 mam toto.

Mam u siebie to samo, za mała firma na porządny magazyn, a bez niego

zawsze jest bałagan. Pomagają szafy dedykowane poszczególnym podzes
połom.
Mam za to uzgodnione, że jak kupię coś, czego nam brakuje, a póź
niej
znajdzie się na półce (czyli zakup niepotrzebny), to ktoś leci po

zgrzewkę pepsi :)

Powiem Ci, że ilość zakupów bez sensu baaaaaardzo zmalała.

Miłego.
Irek.N.

Site Timeline