telewizor i wyjscie audio

Am 27.10.2010 18:49, schrieb zlotowinfo:

poszukaj w jadłospisie. Obecnie telewizory mają różne opcje, np. różne języki przez głośniki i słuchawki.

A masz wogóle wyjście na słuchawki? Trochę dziwnym językiem piszesz i kiepsko zrozumieć.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

zlotowinfo pisze:

sądze ze wiem o co Ci chodzi, jak nie to przepraszam pojechałem na giełdę kupiłem głośniki ze wzmacniaczem (stare bez zasilacza) za 5zł i słuchawki bezprzewodowe za 35zł. Sygnał audio z TV "wyjąłęm" z euro, pusciłem go na wzmaciniacz z głośników i podałem na wejście bazy słuchawek bezprzewodowych. głośność słuchawek jest ustawiana na słuchawkach, głośność TV na pilocie TV. Proste funkcjonalne.

ToMasz

Reply to
ToMasz