Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas

Witam

Poszukuję układu, którym będę mógł włączyć jakieś urządzenie na ustawiony
czas - max przypuśćmy 2-3 minuty, dokładność nie ma większego znaczenia 2-4
sekundy w te czy wefte :-) nie ma znaczenia.

Może być do kupienia gotowy lub schemat - polutuję sobie.

Może mieć wyświetlacz i być na tzw. bajerze, ale nie koniecznie.

Pozdrawiam

Jacek

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

Włodek

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

Zastosowałem ten układ, ale wciąż nie działa załączanie :-)

Może coś w temacie?

Pozdrawiam

Jacek

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

Poczytaj sobie note układu 555 i masz problem z głowy.
Prościej chyba nie można. W sieci są tysiące schematów.
Np.ten:
http://ne555.bitmar.net/pliki/zegar_ciemniowy_555.pdf
Nawet spełnia twoje kryteria, ale bez tzw. bajerów

Pozdrawiam
Kabelek

Re: Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas

google wyłączyli ? ? Czy pluszki bolą ?

Re: Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas

E tam sezon urlopowy to i klawiatura na wczasach :-)))

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

Wygoglałem schemat :-) Nawet już kupiłem części :-)

Wieczorem posklejam.

http://www.eres.alpha.pl/elektronika/fusion_images/schematy/sch136.gif

napiszcie mi gdzie są wyjścia z tego 555, z jednego boku jest półkoliste
wycięcie i po prawej okrągły dołek. która to jest nóżka 1 itd.

Rozumiem, że GND to minus (-)

cewka przekaźnika 2 i 7?

Czym się załącza układ? czy podaniem zasilania? Wolałbym aby był włącznik
oraz mikrostyk który załączy mi układ a sam będzie rozłączony.

Proszę o wyjaśnienia, bo nie znam się na tym za bardzo :-(

Pozdrawiam

Jacek

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas
Hello Agent,

Ty sobie z nas żartujesz? Bo jeśli piszesz poważnie, to od razu sobie
odpuść z takim poziomem wiedzy.

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

Ja wiem, że Ty jesteś fachowcem, ale IMHO to prościutki układzik, a
polutować go umiem i powinienem dać sobie radę.

Zainteresowania mam z nieco innych dziedzin a elektronika to tylko tak
użytkowo.

Proszę odpowiedz mi choćby dla zabawy :-)

Pozdrawiam

Jacek

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

Dobra, se znalazłem na elektrodzie.

A inne moje pytania?

Re: Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas

Też znajdziesz na elektrodzie :) Powodzenia.

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas
Hello Agent,

Wyrostek robaczkowy też sobie sam usuń - to taki prosty zabieg a nożem
na pewno posługiwać się umiesz i powinieneś dać sobie radę.

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

po co mam usuwać skoro działa jak należy?

Zbudowanie układu pewnie mam zalecić Tobie i zapłacić 128 zł + VAT?

Pozdrawiam

Jacek

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas
Hello Agent,

Ale jakby przestał, to w sieci znajdziesz sposób - poradzisz sobie,
nieprawdaż?

Zdecydowanie nie - nie zrobiłbym tego nawet za 256 zł + VAT.

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

No to jest Pan drogi :-(

Orginalny układ, od tego urządzenia kosztuje 160 zł z VAT.

Części które kupiłem wyszły 7,5 zł (przekaźnik wymontowałem z uszkodzonego
modułu)

wieczorem sobie posklejam i sprzęt będzie hulał :-)

Nie pozdrawiam

Jacek

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas
Hello Agent,

Bardzo. Ale to normalne, niestety. Prototypy kosztują.

W sprzedaży detalicznej, w ramach masowej produkcji.

Jasne. Ale nie będzie zgodny z jakimikolwiek normami i nie będziesz go
mógł legalnie sprzedać.

Buhaha!

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

To jest do mojej kuchenki mikrofalowej, w którą walnął piorun i popalił
elektronikę.

Magnetron działa podłączony na krótko.

Ma działać i nie być zgodne z jakimikolwiek normami, ale ma też być
bezpieczne i takie będzie.

Nie chcę sprzedać mojej używanej mikrofalówki z zamontowanym włącznikiem
czasowym - na czym będę podgrzewał michę?

Tym razem pozdrawiam :-)

Jacek

Re: Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas
Agent 0700 napisawszy:
o żesz Ty...
Kozak z Ciebie.

pozdro
Dino

Re: Szukam układu, który załączy mi przeka źnik na ustawiony czas

No mi się włączył obrazek z "Discovery", tam gdzie przed wybuchem
mikrofalówki
 za kazdym razem ostrzegają ...

Włodek

Re: Szukam układu, który załączy mi przekaźnik na ustawiony czas

Czemu nie 512 albo 1024?