Świecące diody IR w kamerze...? - Page 2

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

A jakieś kubki z gorącą herbatą, albo -- żeby nie było OT -- lutownice
nagrzane do niezbyt dużej temperatury?

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Spróbuję się temu przyjrzeć, gdy będą warunki. Noca w pokoju mam za jasno,
by zobaczyć takie niuanse.

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Ja nie wykluczam, ze to co innego było. W każdym razie, wszystkie latarki
były pokaszone, dodatkowo, by jeszcze bardziej stłumić, pakowało się do
śpiwora, zamykało go i wtedy patrzyło - wydawało mi się, że widoczność jest
o ułamek większa.

No, zawsze można jakąś kamerę z soczewkami germanowymi sprokurować, żeby tak
zupełnie OT nie było :)

Jak będę mieć sposobność ku temu, to jak najbardziej sprawdzę. Zjawisko
Kirliana wykluczam - w najbliższym otoczeniu bunkrów, a tym bardziej w
środku, brak źródła pobudzającego mitochondria do świecenia.

Re: Świecące diody IR w kamerze.. .?

Co popalasz ?

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

O co ci chodzi?? Jakiś problem? Wyobraź sobie braciszku, że nie palę
absolutnie nic, od 18 lat. Z dnia na dzień, z 60 sztuk dziennie nawet. i NIE
ZAPALIŁEM ANI SZTUKI ŻADNEGO. Bez żadnego odwyku, jak widzisz, daje się. Do
dzisiaj i na zawsze.
Tak, spróbowałem gandzi, 25 lat temu, jeden jedyny raz, efektów zero.

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

A próbowałeś w ten sam sposób, ale z ręką kolegi, że on zgina palce,
a Ty wpatrujesz się i mówisz kiedy zgiął?

Bo podejrzewam ze w przypadku własnej ręki może chodzić o wyobraźnię.

O ile bliską podczerwień można dojrzeć po przyzwyczajeniu się oczu, o tylke
w przypadku temeratury ciała jest to daleka podczerwień (używana w
termowizji)

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Masz jakiś kłopot osobisty, czy tak sobie piszesz, bo masz parcie na szkło?
O co ci chodzi??
Człowieku, nie dyskutujemy tu o stanach psychicznych, tylko usiłujemy
wyjaśnić pewne obserwacje, jakbyś nie zdążył zauważyć. A argumenty ad
personam zostaw sobie na kiedy indziej. Albo się zamknij. 78.8.83.62

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Pamiętasz słuchawki bezprzewodowe z lat 90 na podczerwień?

W transmiterze siedziały dokładnie takie same diody, właśnie 880nm.
Też było je widać.

Niektóre piloty od RTV też widać w ciemnościach, ale słabiej.

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Diody 940nm są produkowane w dwóch wersjach: GaAs i GaAlAs. Te drugie mają,
oprócz głównej składowej na 940nm (z rozkładem Gaussopodobnym w okolicy)
dodatkowo słabszą składową (ok. 10%, zależy od dotowania) w okolicach 880nm.
Taki podwójny, asymetryczny cycek. Jak pracują porządną mocą, to widać je
nawet w normalnie oświetkonym pokoju. Osobiście widzę diody z gęstością mocy
rzędu 300?W/cm^2 przy 880nm i około 1mW/cm^2 przy 940nm.

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Nie pamiętam, nie używałem, ale kojarzę o co chodzi, różne były opcje z tą
podczerwienią, w dziedzinie modulowania kanału lewego, czy prawego. A dziś
wystarczy blutacza odpalić... :)

Rozumiem, nie zetknąłem się osobiście.

Żadnego nie udało mi się dojrzeć, ale mam na takie okazje telefończaka z
wbudowanym produktem aparatopodobnopodobnym :) I w nim widać miganie, dzięki
temu udało mi się poskromić pewnego pilota, który nagle zapierał się i nie
działały mu klawisze nijak nie pasujące do poprowadzonych ścieżek...
Przylukam i to, może uda mi się coś więcej powiedzieć w temacie "widzisz?
nie widzę! a widzisz!" :)

Re: Świecące diody IR w kamerze.. .?

Kazdy to widzi, im bardziej badziewna kamera tym wyrazniej !

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Diody olać.
Idź się leczyć z powodu pisania z tego powodu ...
Mózg Ci makrofagi wyjadły czy co?

Feromon

Re: Świecące diody IR w kamerze...?

Masz coś do powiedzenia w temacie, czy tak sobie piszesz, by zaistnieć?