Stacja na gorące powietrze CT-853K - kolba

Jest sobie stacja CT-853K
http://images.tinypic.pl/i/00410/g6o2ih20zjzc.jpg

Uszkodziła się od niej grzałka na gorące powietrze - przepaliła się spirala
grzejna i od upadku potłukła się szklana rurka, w której umieszczona była
grzałka (izolacja galwaniczna od metalowego korpusu).
Grzałka jest na 230V~
http://images.tinypic.pl/i/00410/to707akgi3bc.jpg

Znalazłem podobną tutaj:
http://www.hotair.pl/pl/sklep/akcesoria-do-stacji-lutowniczych/czesci-zamienne-do-stacji-lutowniczych/kolba-do-stacji-lutowniczej-852-do-goracego-powietrza.html

Ale z rozmowy z osobą ze sklepu nic mądrego nie ustalono.
Sprzedającemu za bardzo na sprzedaży jak odebrałem nie zależy.
Stwierdził, że nie będzie pasować. Uzasadnienie było w stylu "nie bo nie"
Zero kluczowych argumentów.
Czy może ktoś wskazać kolbę, którą będę mógł wstawić w miejsce mojej
uszkodzonej?
Mocy grzałki nie znam, bo spirala się wykruszyła i nie ma jak zmierzyć
rezystancji spiralki grzejnej.

Re: Stacja na gor?ce powietrze CT-853K - kolba

modele: 968, 852, 853K, 853D, 853A, 852A++, 857, 878, 909, 936, 937D, 937+, 738, 768

Re: Stacja na gor?ce powietrze CT-853K - kolba
http://www.axnet.pl/index.php?k=k0805&blok=srodek

Site Timeline