srubki z owalnymi lbami

    Ave!

Usiłuję dobrać się do bebechów starego ekspresu do kawy (jakaś duperelna
na oko) tylko mam problem z odkręceniem 4 ostatnich śrub - gnoje dali te
idiotyczne śruby z owalnymi łbami (na oko "Oval Pan Head Security Screw"
lub "Avsafe Series FP/FR/FG").

Ma ktoś pomysł, gdzie taką końcówkę można nabyć? Szukałem w paru
sklepach ze "specjalistycznymi śrubokrętami" i nic.

W końcu się wkurzę i dremelem przerobię to na śrubokręt płaski ;-/ ale
wolałbym tego uniknąć (słaby dostęp).

Re: srubki z owalnymi lbami
em w paru

Wkurz siEA%, chyba BF%e Ci czasu i pieniEA%dzy na maB3%o przydatne narzEA%d=
zie
nie szkoda.
Zamiast tego kupiB3%bym przyrzB1%d do wykrEA%cania popsutych B6%rub (takie
lewoskrEA%tne wiertB3%o), na pewno czEA%B6ciej siEA% przyda, a B6%ruby
zastB1%piB3%bym normalnymi.

Re: srubki z owalnymi lbami

1. duzo pie***lenia
2. niezwykle mala skutecznosc

Re: srubki z owalnymi lbami

A moze rurka miedziana i mlotek/imadlo ?

J.

Re: srubki z owalnymi lbami
On Tue, 28 Aug 2012 19:49:59 +0200, "J.F."

TORX secure #10

---

Re: srubki z owalnymi lbami

Jak nie siedzą bardzo mocno to żywica epoksydowa jest trochę prostsza.

Re: srubki z owalnymi lbami

Na Bartyckiej próbowałeś?