::WireFree::

From: "::WireFree::" snipped-for-privacy@nospam.chipdrive.pl>

To bardzo wzgledne :) Jesli cena wynosi 50% ceny polskiej i kupie tam sprzetu tylko za 2400,- zl to juz wyjde na zero :)

pozdr

Marcin

Reply to
Marcin

Na to nie licz na taiwanie sprzet markowy jest praktycznie w tej samej cenie co u nas a noname znacznie tanszy widzialem np notebooka w sklepie za rownowartosc polskich 2000 zeta , mysle ze w hongkongu jest podobnie. Chyba ze masz zamiar robic zakupy hurtowe to wtedy tak.

Reply to
::WireFree::

opowiadasz bajki IBM ThinkPad kosztujacy w UK i PL rownowartosc 1300 funtow przywieziony z Tajwanu kosztowal tych samych funtow 800. Tylko ze zakupow dokonywala rodowita chinka z tajwanu, wiec to moze tlumaczyc roznice ;-)

Reply to
Michal Baszynski .

mów tak od razu. Nie elektronikę, a jedwab, ale w Chinach kupowaliśmy... Dziewczyna usłyszała na starcie cenę 50 juenów, a kupiła za 30. Ja usłyszałem 100 a za propozycję 80 usłyszałem śmiech...

Reply to
Marek Lewandowski

A to tez prawda z bialasem jest inna gadka i bardzo czesto mozna sie naciac niektore rzeczy kosztuja tyle co u nas inne 50% taniej tak kupilem drukarke HP ale ogolnie rewelacji nie ma porownujac ceny np na ebayu niemieckim. Napisz konkretnie co chcesz kupic .

Reply to
::WireFree::