skąd małe srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5). - Page 3

Re: sk?d ma?e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).

czyli chodzi o obecność nakrętki lub innego jasnego gwinta? Jak to cuś
ma łeb jak śruba, ale jest przykręcane torxem to jest czym? Ja zawsze
dzieliłem to tak: jak coś ma równomierny gwint na całej długości to
śruba, jak jest stożkowe i sobie samemu robi gwint to wkręt. Ale wiem,
że to podział laicki i oficjalnie jest zupełnie inaczej, bo byłoby za
prosto. Ale przynajmniej nie jesteśmy sami. Anglicy i amerykanie mają
screws and bolts i ten sam problem ;-).

Waldek

Re: sk?d ma?e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).
Hello Waldemar,

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Aruba_%28z%C5%82%C4%85cze%29
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wkr%C4%99t

Ja tam problemów nie mam i dla mnie zawsze śrubą będzie coś, co ma
nakrętkę i razem z nią tworzy złącze. A czy łeb ma nacięcie czy
dziurkę czy określony kształt - jest to bez znaczenia.

Re: sk?d ma?e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).

Nie cos, tylko wkret :-P

J.

Re: sk?d ma?e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).
Hello J,

Nie byłbyś sobą, jakbyś kija w szprychy nie wsadził. Znaczy
gwintowanego pręta ;P

Re: sk?d ma?e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).

Nie ja wymyslilem taki glupi podzial :-P

Pret nie ma lba :-)

Prety gwintowane sa dostepne i nazywaja sie prety, nawet nie
szpilki :-)

J.

Re: sk?d ma?e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).
Hello J.F.,

Dlatego nazywa się pręt a nie śruba czy wkręt.

Ale co to ma wspólnego z wkładaniem między szprychy?

Re: sk?d ma?e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).

A jak w glowce jest dziura pod krzyzak, imbus, torx - to do krecenia
uzywa sie wkretaka czy klucza ? :-)

J.

Re: skąd małe srubki do plastiku ( 5mm, srednica 1 do 1,5).
Powitanko,

Na swojej www sie nie przyznaja, ale sam u nich zamawialem i kupowalem
wkrety, troche wieksze co prawda, ale nie powinno byc problemu z Twoimi:
http://www.metalmax.pl/?op=kontakt

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: skąd małe srubki do plastiku ( 5mm, srednica 1 do 1,5).

Potwierdzam.
W sklepie w Warszawie na Ursynowie mieli od ręki.

Paweł

Re: sk�d ma�e srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).

Tu powinni mieć:
http://www.fabory.pl /

Re: skąd małe srubki do plastiku (5mm, srednica 1 do 1,5).
pytaj, ma sporo śrubek:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid13%700420

Site Timeline