separator audio( wzm buczy), może jakieś trafko?

mam wzmacniacz radiowęzłowy - to chyba nie ma znaczenia, ale - po
podłączeniu mp3 plyera dźwięk jest czysty, po podłączeniu sygnału z
miniwieży, słychać buczenie. Obstawiam, że coś idzie po zasilaniu, albo co
,skoro nie podpięty do sieci mp3 działa a wieża nie. Szukałem czegoś takiego
jak seprarator audio, ale nie moge wyszperac, podobnie alegro. może ktoś
doradzi jak to zrobić? pomyślałem o trafku do wrzucenia sygnałyu wideo na
skrętkę, ale nie wiem czy to przejdzie..
pozdrawiam
michal

Re: separator audio( wzm buczy), może jakieś trafk o?

OdB3%B1cz od miniwieBF%y kabel anteny i zobacz, czy dalej buczy, Jak
przestaB3%o, to odizoluje ekran anteny.

Marek

Re: separator audio( wzm buczy), może jakieś trafko?

Odłącz od miniwieży kabel anteny i zobacz, czy dalej buczy, Jak
przestało, to odizoluje ekran anteny.

Witaj,
dzięki za info, właśnie dzisiaj mi przyszło do głowy żeby spiąć obie
obudowy... masa na wzmacniaczu jest na obudowie wyprowadzona pod uziemienie,
ale wieża plastik - podpiąłem do masy anteny - środek robi za antene jako
kawałek drutu - wszystko gra i nie buczy:) Człowiek się uczy całe życie...
pozdrawiam
Michał

Site Timeline