Rozgałęźnik jack 2,5

Czy można gdzieś kupić rozgałęźnik audio ale na jacka 2,5?
Sa dostępne ale na 3,5, mozna niby do tgo dołączyć przejściówki 2,5 -> 3,5
ale robi się juz tego małe urządzenie bardzo podatne na wszelkie
zakłócenia.

A moze ktos jest cos takiego w stanie zrobic za jakies rozsądne pieniadze?
Dodam, ze potrzebne to jest do słuchawek z mikrofonem.

Re: Rozgałęźnik jack 2,5

lepiej nie rozgałęziać jacków, to dość zawodne złącza
często gdzieś tam coś nie styka,

jacka dać dopiero na samym końcu,
a wcześniejsze połączenia zastąp chinchami

Re: Rozgałęźnik jack 2,5
Osobnik posiadający mail snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

z telefonu mam wyjście jack 2,5. I co dalej?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także

zrob bezpośredni przewód z 2,5 na to gdzie chcesz
wtyczki w sklepach są

Re: Rozgałęźnik jack 2,5
Osobnik posiadający mail snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

myslałem, ze jednak sa gotowce.
Na razie uzywam rozgałeźnika 3,5 + przejsciowki 2,5 -> 3,5 - jak dobrze to
pokleiłem zeby sie nie ruszało to jakos to działa.

Niemniej miałem nadzieje na kupno gotowego rozgałeźnika na 2,5.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także
Re: Rozgałęźnik jack 2,5
bez przejściówek, zrob sam właściwy kabel
lub kup takiego gotowca, może znajdziesz

stosowanie przejściówek przy fonii lub obrazie
analogowym nie jest dobrym rozwiązaniem
tym bardziej że złącze JACK ma swoje niedociągnięcia

Re: Rozgałęźnik jack 2,5
Osobnik posiadający mail snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

gotowca sam nie zrobie bo:
a) pewnie wygladałby gorzej niż poklejone przejsciówki
b) przekazywanie sygnału - patrz a :)
A co do kupna - toż właśnie pytam, czy takowe są. Ja nie mogę znaleźć.

dodam tylko, ze chodzi o słuchawki + mikrofon podlaczone do telefonu - nie
maja tu znaczenia roznego rodzaju delikatne straty jakosci - byle nie
szumiało, nie trzeszczało i bez problemu działało.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także
Re: Rozgałęźnik jack 2,5
następuje:

Rozgałęźniki zalane widziałem, ale niestety w USA. W EU nie. Są one
jednak problematyczne, bo dźwignia może wyłamać gniazdko w telefonie.
To, co kiedyś widziałem w sklepie, to wtyczka 2.5 i do tego dwa gniazdka
nakablowe. Chyba w sklepie dla idiotów albo w jakimś innym medi- czy
media coś tam. Chyba w Opolu na półwsi. Chyba to ale jest chyba, bo nie
potrzebowałem. ;-)