Rozgałęziacz (listwa) z indywidualn ymi wyłącznikami

Ktoś szukał jakiś czas temu - no to od 3 września będzie promocja w
Biedronce:
http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2009.09.07/s14_b.gif

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywid ualnymi wyłącznikami

Witam

w komputroniku mają tez listwy sterowane pilotem,

FCI

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

Ciekawe czy bierze mniej niz np ladowarka ktora chcemy wylaczac :-)

J.

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywid ualnymi wyłącznikami

Taaa, tyle że 10x drożej.
Akurat w moim przypadku mogę mieć taką mechaniczną listwę bo
przełączniki będą w zasięgu ręki - i do tego wyłączone gniazdka prądu
nie ciągną. Chociaż po włączeniu trzeba się liczyć z poborem mocy na
świecenie - ile ma mW taka neonówka?

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywid ualnymi wyłącznikami

Przecież neonówki to góra pojedyncze mA biorą. Lampki Nixie typu LC-516
mają typowy prąd pracy 2mA a neonówka we wkrętaku-próbówce świeci przy
znacznie mniejszym prądzie :)
--
Pozdrawiam    Bad Worm    badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywid ualnymi wyłącznikami

No to spokojnie mogę oddać się oszczędzaniu energii. :)

BTW: A dla leniwych są m.in. takie rozwiązania:
http://www.whitenergy.pl/categories/product/324/1331 /

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłšcznikami

Ale 2mA*230V= prawie pol wata. 3W na listwe cala swiecaca.

A ile bierze np impulsowa ladowarka w spoczynku ?

Ale nie pisza jaka moc sama zuzywa :-)

J.

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywid ualnymi wyłšcznikami

Bo to akurat nie służy do oszczędzania energii, a raczej do np.
włączania kilku lampek na pilota itp.

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

Co prawda nie ja pytałem na grupie

Człowieku, ozłocę Cię za tę informację :)
:)

Już w przypływie depresji i frustracji sam chciałem wydłubać coś takiego
:)

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
            śp. babcia

Ja musiałem, dla Teścia, nascie lat temu, z kontrolkami na diodach...

Włodek

P.S.
no przydasie!

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

Mam taką "listwę" zrobioną z 10 lat temu do akwarium. Tzn osobne wyłączniki
i 5 gniazdek.
Kupiłem na allegro taką listwę jak w folderze z biedronki.

Odradzam. te wyłaczniki jakieś takie delikatne. Strach dotykać.
Gniazdo formatu unijnego - nie wszystkie wtyczki do niego wejdą.
Estetycznie to wygląda - jak najbardziej, ale uzyteczne to jest mało.

Zachęcam do obejżenia dokładnego przed zakupem.

--
PawełJ

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywid ualnymi wyłącznikami

Poklikam przed kupieniem to się okaże, jakie są włączniki.
A co do gniazda - wchodzi do niego chyba wszystko, ale nie wszystko
dostaje uziemienie (bo zamiast bolca są blaszki z boków). W tym problem?

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

Z tymi wyłącznikami to jest inny problem. Co prawda piszę o większych
wyłącznikach jak tu:
http://allegro.pl/item719667187_wlacznik_kolyskowy_16a_250v_4_nozki_zielony.html
może te będą lepsze...
Na początku wszytko jest OK. A po kilku latach nagle wyłącznik się rozsypuje
w paluchach i jak zawczasu paluchów nie cofniesz, to prądem się kopniesz :/
I o dziwo nie chodzi o zmęczenie spowodowane wielokrotnymi cyklami
włącz/wyłącz. Po prostu z upływem czasu te wyłączniki pękają. Taki
plastik szpetny.
Już parę takich wyłączników mi się rozsypało w listwach które miały
robić jako zabezpieczenie antydziecięce w kuchni (ale okazało się, że
dziecka niespecjalnie w kuchni buszują to i wspomnianych cykli
włącz/wyłącz nie było wiele)

Prawdopodobnie chodzi o rozmieszczenie gniazd koło siebie. Spróbuj
włożyć obok siebie trzy ładowarki jednocześnie.

BTW:
http://tnij.org/d5mv

;)

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
            śp. babcia
Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

Tylko tu ewidentnie są gniazda EURO, czyli uziemienie na boku, a na foto
biedronkowego są jak wół bolce uziemiajęce...

Qwinto

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

Fakt, nie spojrzałem.

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
            śp. babcia
Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

to nie sa gniazda EURO, tylko SchuKo. Europejskich gniazd nie ma, sa tylko
wtyczki (dwubolcowe). Gniazda wg standartu swiatowego maja tylko Brazylia
(na 230V, norma IEC60906-1) oraz USA i Kanada oraz inne kraje z
hamerykanskimi gniazdami (na 110V, norma IEC60906-2). Gniazda do wgladu tu
ło:
http://en.wikipedia.org/wiki/IEC_60906-1

Szkoda zreszta, ze nie zostaly wprowadzone. Ale moze za 100 lat bedzie.

Waldek

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami

Racja, moj blad.

http://en.wikipedia.org/wiki/AC_power_plugs_and_sockets#Type_E

Qwinto

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywid ualnymi wyłącznikami
Tylko trzeba uwazać na wtyczki z grubymi bolcami (wiertarki itp.
) rozginają styki na stałe - po jej wyjęciu wtyczki z cienkimi bolcami
nie stykają prawidłowo. Ale za te pieniądze to nie ma co wybrzydzać.
używam takich dwóch ale dał bym głowę że kupowałem je dawniej po 9,99 -
cena wydawała mi sie absurdalnie niska.

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłšcznikami

Potwierdzam.

Ale byc moze wtedy do bylo wiecej dolarow niz teraz :-)

J.

Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłšcznikami

 Wtedy mieli promocję.
Kupiłem kilka i do jednej wcisnąłem filtr z jakiejś innej listwy i teraz
zasilam tym
komputer, monitor, drukarkę, skaner.

Pzdr

Site Timeline