[req] drabinki rezystorowe

gdzie zakupić można coś takiego co nazywa się chyba "drabinki rezystorowe",
a służy do podiągania linii cmos do zasilania... gdzie to można kupić? lub
jak to się nazywa w tme.pl?

Re: [req] drabinki rezystorowe
http://www.tme.eu/html/PL/drabinki-rezystorowe-jednorzedowe-typu-x/ramka_149_PL_pelny.html
Sprawdzałeś w tme w wyszukiwarce czy  "drabinka" da jakieś rezultaty leniu?
Co dziwne "drabinka rezystorowa" daje 0 trafień ale "drabinka"
już ponad 100.
--
pzdr, j.r.

Re: [req] drabinki rezystorowe

1 nie, 2 tak...

Re: [req] drabinki rezystorowe

Coś źle im działa wyszukiwarka
Wpisz w tme w szukaj 'drabinka'
Dla 'Drabinka rezystorowa' nie znajduje, chociaż tak są nazwane.
--
Pozdr
EM

Re: [req] drabinki rezystorowe
dzięki, a czy może Ktoś mi tu powiedzieć jak na schematach rysuje się
drabinkę rezystorową - prawdę mówiąc nigdy czegoś takiego na schemacie nie
widziałem - preferowany rysunek lub schemat...

Re: [req] drabinki rezystorowe

plantacja rezystorków w prostokąciku z linii przerywanych na ten przykład.
tak po prostu

--
Irokez

Re: [req] drabinki rezystorowe