Re: potencjometry (pytanie)

Witam
Na pytanie wprost - nie odpowiem, nie mniej znacznie bardziej odporne na
zużycie, a co za tym idzie mniej "trzeszczące" od klasycznych potencjometrów ze
ścieżką węglową - są potencjometry cermetowe (metalizowana ceramika). Google
zwraca nieco wyników ze stronami sklepów.
PP

Re: potencjometry (pytanie)

  Thx. Jak przekopywałem to mi się przewinęło że były.

  Swoją drogą, dziwne - nikt nie produkuje??
  Jakby nie komplikacja z przeciśnięciem wytłoczenia w blaszce suwaka
(potrzebne "do góry", od ścieżki, zamiast "do dołu", w stronę ścieżki)
to można by produkować je chałupniczo :]

pzdr, Gotfryd

Re: potencjometry (pytanie)
Bo i po co :)? W zwykłym soprzęcie, to aby wytrzymał do upływu terminu
gwarancji, a z tego co wiem, w bardzo wysokiej jakości sprzęcie coraz częściej
stosują potencjometry optoelektroniczne. Może to jest jakieś rozwiązanie ?
PP

Re: potencjometry (pytanie)

  W sumie nie wytrzymał :>, ale walczyć z reklamacjami w sprzęcie
za 80 zł mi się nie chce.

  A to inna działka :)

pzdr, Gotfryd

Site Timeline