Re: potencjometry (pytanie)

Witam Na pytanie wprost - nie odpowiem, nie mniej znacznie bardziej odporne na zużycie, a co za tym idzie mniej "trzeszczące" od klasycznych potencjometrów ze ścieżką węglową - są potencjometry cermetowe (metalizowana ceramika). Google zwraca nieco wyników ze stronami sklepów. PP

Reply to
PL(N)umber_One

Thx. Jak przekopywałem to mi się przewinęło że były.

Swoją drogą, dziwne - nikt nie produkuje?? Jakby nie komplikacja z przeciśnięciem wytłoczenia w blaszce suwaka (potrzebne "do góry", od ścieżki, zamiast "do dołu", w stronę ścieżki) to można by produkować je chałupniczo :]

pzdr, Gotfryd

Reply to
Gotfryd Smolik news

Gotfryd Smolik news snipped-for-privacy@stanpol.com.pl> napisał(a):

Bo i po co :)? W zwykłym soprzęcie, to aby wytrzymał do upływu terminu gwarancji, a z tego co wiem, w bardzo wysokiej jakości sprzęcie coraz częściej stosują potencjometry optoelektroniczne. Może to jest jakieś rozwiązanie ? PP

Reply to
PL(N)umber_One

W sumie nie wytrzymał :>, ale walczyć z reklamacjami w sprzęcie za 80 zł mi się nie chce.

A to inna działka :)

pzdr, Gotfryd

Reply to
Gotfryd Smolik news