Pytanie o oscyloskop cyfrowy Agilent serii 3000

Witam ponownie,

Chciałem zapytać, czy ktoś z Was miał osobiste doświadczenie z oscyloskopem
Agilent serii 3000 (dokładnie to interesuje mnie wstępnie MSOX3012A). Jeśli
tak, to byłbym wdzięczny za podzielenie się opinią o tym sprzęcie.
Do jakiej podstawy czasu można zapisywać do pamięci próbki z maksymalną
częstotliwością próbkowania?
Czy jest możliwość w dowolnym momencie zatrzymania przebiegu i przewinięcia
sobie wstecz, żeby zobaczyć interesujący nas fragment przebiegu?

Pozdrawiam,

Robbo

Re: Pytanie o oscyloskop cyfrowy Agilent serii 3000

Nie miałem niestety okazji się bawić, ale zanim ktoś da konkretną
odpowiedź na twoje pytania, możesz sobie obejrzeć
http://www.eevblog.com/2011/02/25/eevblog-149-agilent-infiniivision-3000-x-series-oscilloscope-review/
http://www.eevblog.com/2011/02/15/eevblog-143-agilent-2000-x-series-infiniivision-oscilloscope-review /
Z ciekawostek:
http://www.eevblog.com/2011/02/15/eevblog-144-agilent-2000-x-series-infiniivision-oscilloscope-teardown/
http://www.eevblog.com/2011/02/21/eevblog-148-agilent-3000-x-series-infiniivision-oscilloscope-teardown /

pzdr.
j.

Re: Pytanie o oscyloskop cyfrowy Agilent serii 3000
Witam, Znam te filmiki.

R.

Site Timeline