Przycisk dwustopniowy

Witam, poszukuj? przycisków dwustopniowych, co? ale przycisk spustu migawki w aparatach, czyli nacisk do po?owy a potem do ko?ca. Fajnie by by?o gdybym móg? powybrzydza? stroch? w rozmiarach, kolorach itd.

pozdrawiam g.

Reply to
glatocha

ehh, kodowania nie ustawiłem, to napiszę jeszcze raz, mam nadzieję, że będzie dobrze

Witam, poszukuję przycisków dwustopniowych, coś ale przycisk spustu migawki w aparatach, czyli nacisk do połowy a potem do końca. Fajnie by było gdybym mógł powybrzydzać trochę w rozmiarach, kolorach itd.

pozdrawiam g.

Reply to
glatocha

heh, no jakbym najpierw nie popatrzył w sieci to by mnie tu zjedli zywcem :D:D

Reply to
glatocha

glatocha pisze:

ja takie cudo potrzebowałem do lutownicy pistoletowej. pół wciśniecia =45W całe wciśniecie=75W Kupiłem 2 mikroprzełączniki z blaszkami. Takie mikroprzełączniki produkowane chyba od lat 70siatych, czarne, wielkosci

2,5x1x0.5cm z blaszką. Dwa skręcone razem, ale jedną z blaszek odgiąłem w góre drugą w dół. To wystarczyło zeby pierwszy załączał sie wyraźnie wcześniej, a włączenie drugiego, nie wyginało trwale blaszki. Niestety to kombinowanie, i układ nie jest mały...

ToMasz

Reply to
ToMasz