Przycisk dwustopniowy

poszukuj? przyciskF3%w dwustopniowych, co? ale przycisk spustu migawki w20%
aparatach, czyli nacisk do po?owy a potem do ko?ca. Fajnie by by?o20%
gdybym mF3%g? powybrzydza? stroch? w rozmiarach, kolorach itd.

pozdrawiam
g.

Re: Przycisk dwustopniowy
snipped-for-privacy@gmail.com says...

ehh, kodowania nie ustawiB3%em, to napiszEA% jeszcze raz, mam nadziejEA%, =
BF%e20%
bEA%dzie dobrze

Witam,
poszukujEA% przyciskF3%w dwustopniowych, coB6% ale przycisk spustu migawki =
w20%
aparatach, czyli nacisk do poB3%owy a potem do koF1%ca. Fajnie by byB3%o20%
gdybym mF3%gB3% powybrzydzaE6% trochEA% w rozmiarach, kolorach itd.

pozdrawiam
g.

Re: Przycisk dwustopniowy

Da si─Ö to zrobi─ç przyklejaj─ůc jeden przycisk na drugi.
Je┼Ťli we┼║mie si─Ö dwa r├│┼╝ne przyciski - to jeden z nich zawsze wci┼Ťnie si─Ö
pierwszy.
-
Michał Augustyniak

Re: Przycisk dwustopniowy

Witam,
poszukuj─Ö przycisk├│w dwustopniowych, co┼Ť ale przycisk spustu migawki w
aparatach, czyli nacisk do połowy a potem do końca. Fajnie by było
gdybym mógł powybrzydzać trochę w rozmiarach, kolorach itd.

pozdrawiam
g.

Tja, powybrzydzal!  Ja takiego gowna pol roku szukalem i dalem sobie spokoj.
Nie ma! W sklepach to na mnie patrzyli jak na wariata. Jedyny taki przycisk
jaki znalazlem, to przelacznik opuszczania szyby w Mercedesie. I musialem
zastosowac.

Andy

Re: Przycisk dwustopniowy

strzelam... zobacz do TME i innych takich sklepow.

Re: Przycisk dwustopniowy

heh, no jakbym najpierw nie popatrzyB3% w sieci to by mnie tu zjedli20%
zywcem :D:D

Re: Przycisk dwustopniowy

w TME kupilem cos takiego :
TACTM-63DA

tylko ze malutkie strasznie - wlasnie jak do aparatu....

Weglik
ER5
F3%E6

Re: Przycisk dwustopniowy
In article <38bdc320-42d6-4576-95db-3a6f66362764
@f41g2000pra.googlegroups.com>, snipped-for-privacy@gmail.com says...

DziEA%ki -> <piwo>

Re: Przycisk dwustopniowy
ja takie cudo potrzebowa─╣┬éem do lutownicy pistoletowej. p─é┼é─╣┬é wci─╣┬Ťniecia
45%W ca─╣┬ée wci─╣┬Ťniecie75%W Kupi─╣┬éem 2 mikroprze─╣┬é├ä┬ůczniki z blaszkami. Takie
mikroprze─╣┬é├ä┬ůczniki produkowane chyba od lat 70siatych, czarne, wielkosci
2,5x1x0.5cm z blaszk├ä┬ů. Dwa skr├ä┬Öcone razem, ale jedn├ä┬ů z blaszek odgi├ä┬ů─╣┬éem
w g─é┼ére drug├ä┬ů w d─é┼é─╣┬é. To wystarczy─╣┬éo zeby pierwszy za─╣┬é├ä┬ůcza─╣┬é sie wyra─╣┼čnie
wcze─╣┬Ťniej, a w─╣┬é├ä┬ůczenie drugiego, nie wygina─╣┬éo trwale blaszki.
Niestety to kombinowanie, i układ nie jest mały...

ToMasz

Site Timeline