przedłużacz do zasilacza

Czy można gdzieś kupić przedłużki do takiego kabla:

To jest końcówka do zasilacza aparatu fotograficznego Olympus. Potrzebuję ze 2-3 metry kabla więcej.

A może poprostu same wtyki i gniazda, to przedłużkę sobie sam przygotuję. Tylko jak się taki wtyk/gniazdo nazywa ?!?

mp.

Reply to
Michał Pysz

Użytkownik "Michał Pysz" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:jigmt8$di8$ snipped-for-privacy@srv.cyf-kr.edu.pl...

Przedłuż 230V, jakieś przeciwskazania?

Feromon

Reply to
Feromon

A niestety tak. Aparat ma być za oknem i robić fotki otoczeniu (przez szybkę jest gorszy obraz). Ze względów bezpieczeństwa nie chcę za okno wypuszczać 230V. Pozatym kabelek cieńszy z 6.5V więc łatwiej będzie go oknem przytrzasnąć (wiercić w oknie ani murze nie mogę).

mp.

Reply to
Michał Pysz

Normalnie nazywa się toto DC-Connector, ale masz problem takowy, że ich jest fafdziesiąt różnych rodzajów. Konkretnie potrzebujesz średnicę bolca centralnego i średnicę zewnętrzną. Jak masz pod nogą jakiś sklep z elektroniką to możesz wypróbować. Tylko jak chcesz toto mieć na świeżym powietrzu, to musisz zabezpieczyć przed deszczem.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Witam! A nie lepiej obciąć kabel przy zasilaczu i po prostu dolutować 2 m?

Reply to
wchpikus

W dniu 2012-02-28 08:53, wchpikus pisze:

Chyba tak zrobię. Jestem leniwy więc wolałem najpierw poszukać gotowej przedłużki.

mp.

Reply to
Michał Pysz

Użytkownik "Michał Pysz" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:jii99t$tfs$ snipped-for-privacy@srv.cyf-kr.edu.pl...

dolutowanie mniej zajmuje niz szukanie przedłużki fabrycznej Feromon

Reply to
Feromon