przedłużacz do zasilacza

Czy można gdzieś kupić przedłużki do takiego kabla:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/008668042-.html#I2

To jest końcówka do zasilacza aparatu fotograficznego Olympus.
Potrzebuję ze 2-3 metry kabla więcej.

A może poprostu same wtyki i gniazda, to przedłużkę sobie sam
przygotuję. Tylko jak się taki wtyk/gniazdo nazywa ?!?

mp.

Re: przedłużacz do zasilacza

Przedłuż 230V, jakieś przeciwskazania?

Feromon

Re: przedłużacz do zasilacza
A niestety tak.
Aparat ma być za oknem i robić fotki otoczeniu (przez szybkę jest gorszy
obraz).
Ze względów bezpieczeństwa nie chcę za okno wypuszczać 230V.
Pozatym kabelek cieńszy z 6.5V więc łatwiej będzie go oknem przytrzasnąć
(wiercić w oknie ani murze nie mogę).

mp.

Re: przedłużacz do zasilacza

Normalnie nazywa się toto DC-Connector, ale masz problem takowy, że ich jest
fafdziesiąt różnych rodzajów. Konkretnie potrzebujesz średnicę bolca
centralnego i średnicę zewnętrzną. Jak masz pod nogą jakiś sklep z
elektroniką to możesz wypróbować. Tylko jak chcesz toto mieć na świeżym
powietrzu, to musisz zabezpieczyć przed deszczem.

Re: przedłużacz do zasilacza
Witam!
A nie lepiej obciąć kabel przy zasilaczu i po prostu dolutować 2 m?

Re: przedłużacz do zasilacza

Chyba tak zrobię.
Jestem leniwy więc wolałem najpierw poszukać gotowej przedłużki.

mp.

Re: przedłużacz do zasilacza

dolutowanie mniej zajmuje niz szukanie przedłużki fabrycznej
Feromon

Site Timeline