PRoblem kanaliza

Witam jak to zrobić
Mam w obiekcie jedna szmbo które jest szybko pełne , chciałem połączyć je z
drugim szmbem ale niestety , odległosć to ok 100 metrów , jednoczesnie
poziom tego drugiego szamba jest o 1,7 m wyższy treren , Jak mam to zrobić.
???

Re: PRoblem kanaliza
myślę że radiowo będzie ok, jak nie będzie łapać to antenę trzeba by
dołożyć jakąś
:)

Re: PRoblem kanaliza

Eee, radiowo za duBF%o pakietF3%w ucieka, a tutaj kaBF%dy taki pakiet, kt=
F3%ry
gdzieB6% siEA% zabB3%B1ka, to spore zagroBF%enie robi, w koF1%cu nigdy nie
wiadomo, co za ... dane akurat bEA%dzie zawieraB3%. Kabel rzuciE6%, tylko
kabel!

J.

Re: PRoblem kanaliza

MoBF%na jeszcze GSM, GPRS albo B6%wiatB3%owodem.
Ewentualnie laserem, ale to gdy najdzie mgB3%a moBF%e nie dziaB3%aE6%.

Re: PRoblem kanaliza

Laser może być niebezpieczny, jak by Ci takie g***o trafiło w oko...

Re: PRoblem kanaliza

Oj to by miaB3% jeszcze drugie, nie panikuj.

J.

Re: PRoblem kanaliza

Ze swiatlowodu na zakretach informacje pouciekaja jesli nie dopilnujesz
minimalnego promienia giecia. No i nie wiem czy srednicy starczy (wiecej
niz 1mm to juz i plastikowe ciezko znalezc), chyba zeby kompresje
zastosowac.

--
Jerry1111

Re: PRoblem kanaliza

Słyszałem że podobno taka zawartość, to bardzo gównianie się kompresuje.

Pozdrawiam Miłosz.

Re: PRoblem kanaliza

Ba, powiedz to gościom z Keyence. Zrobili światłowód najwyraźniej nie
wiedząc o zjawisku - da się go ostro złamać w pół nie niszcząc - ba,
nawet nie zmieniając specjalnie parametrów.
Żeby nie było - oglądałem, gniotłem i najprawdopodobniej w poniedziałek
dostanę :)

Miłego Jerry.
Irek.N.

Re: PRoblem kanaliza

Heh, zawsze cos nowego wymysla, trzeba sprawdzic. I wez tu czlowieku
pracuj ;-)
ATSD to nawet w gradient-index masz minimalny promien giecia. Jak
przekroczysz to nie tyle ze nie dziala, tylko straty rosna bo zmieniasz
warunki total internal reflection.

--
Jerry1111

Re: PRoblem kanaliza
Hello Nick,

Myślę, że instalacja jakiego mikrokomputera z LCD w kibelku
sprzyjałaby racjonalnemu wykorzystaniu istniejącego szamba.

Ale skoro użytkownicy niekumaci, to pozostaje tylko przetwornica
step-up. Tylko nie wiem, gdzie zdobyć odpowiednią indukcyjność -
Feryster takich nie robi.

Re: PRoblem kanaliza

Z uwagi na różnicę wysokości i transmitowane dane - to przetwornica musi być
shit-up.

:D
Pozdr. Hals.

Re: PRoblem kanaliza

NTG -> pl.comp.lang.c

Re: PRoblem kanaliza

Szambo to my mamy jedno wielkie dookoła wszędzie już pełne.

A o przepompowniachkanalizacyjnych  to ty slyszał? Za parę stów pompę
rozdrabniającą kupisz z pływakami i po problemie.

Marek

Re: PRoblem kanaliza

-> pl.soc.polityka

--
VSS
http://vss.pl

Kładź Gigabit Ethernet i nie kombinuj.

Re: PRoblem kanaliza
Pan __Maciek radzi:

Normatywna długość kabla, to maksymalnie 105 metrów. Podane 100 metrów,
to na granicy dopuszczalności. Mogą być kłopoty, zwłaszcza z 1000BASE-T.
A jeśli padnie transmisja, to wystąpi problem z overflow error.

Re: PRoblem kanaliza
On 2010-06-11 21:28:55 +0200, =?iso-8859-2?Q?JarosB3%aw_SokoB3%owski?=

Overflow error to on ma już teraz ;)))

--
DJ

Re: PRoblem kanaliza

Teraz to on sobie zdaje sprawę z ograniczeń i w porę robi backup.

Re: PRoblem kanaliza
Hello __Maciek,

Z takimi poradami, to na pl.comp.sieci!