Podmianka na LED zamiast CCFL

Mam dwa monitorki 15" LCD IBM. oba z pękniętymi lampami CCFL, z ciekawości
chciałbym tam wpakować LED, bawił się ktos w takie eksperymenty?

http://www.flickr.com/photos/22144851@N03/4854978069 /

na razie widze problem ze zdobyciem super wąskiej listwy LED <=6mm...

Re: Podmianka na LED zamiast CCFL
ZrF3%b sobie, ta z linka nie wyglB1%da na wyrF3%b fabryczny.

Re: Podmianka na LED zamiast CCFL

ja użyłem swego czasu takiego rozwiązania w wyświetlaczu 7'' (sterownik) po
tym jak padły świetlówki. Włożyłem ok 9 diód (3x3). Wszystko działa,
wyświetlacz czytelny, choć widać punkty świecenia diód -ale na potrzeby
sterowania, wyświetlanych informacji to rozwiązanie jest OK, choć nie
polecam go do monitora, który miałby służyć jako standardowy monitor (no
chyba że jakieś rozwiązanie przemysłowe)

Site Timeline