podkładki silikonowe z pastą?

Mam dylemat: dawać pastę do silikonowych, czy złożyć na sucho?

Osobiście skłaniam się ku drugiemu rozwiązaniu, ale spotkałem fabrycznie silikonowe + pasta ...

Włodek

W dniu 20.04.2016 o 21:42, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Osobiście zawsze kładę pastę, niewielką ilość, bo może i ta silikonowa jest miękka ale jakieś mikropory zawsze będą i pasta ma je wypełnić.

Reply to
Jakub Rakus

może teflonowe bez pasty?

Reply to