Pilot do Aiwy

kupiłem wieżę Aiwy ogólnie wszystko OK.K
Ale ma ficzer, który chciałbym wykorzystać.
Stara wieża ma sterowanie pilotem. Nie mam go.
Urządzenie to Remote Control Receiver R300
Pytanie czy pilot od innej wieży Aiwy
 będzie sterował  funkcjami mojego urządzenia?
Może da się nauczyć jakiś programowalny?
Nie wgłębiałem się nigdy w zasady transmisji.
Nie wiem nawet czy pracuje w RC5.
Może ktoś wie?

Artur(m)

Re: Pilot do Aiwy

 W znajomym mi sklepiku z częściami elektronicznymi (drobiazgi + piloty)
sprzedali mi pilota uniwersalnego którego na miejscu zaprogramowali do moich
wymagań. W/g informacji, programowanie jak i pilot-y są produkcji jakiejś
firmy Polskiej a cała baza "wsadów" dostępna przez internet.Podobno?
programują do wszystkiego? warto popytać w podobnych placówkach gdyż mój
zaprogramowany działa jak oryginał i posiada wszystkie funkcje.

Re: Pilot do Aiwy

Dzięki pójęde tą drogą.

Artur(m)

Site Timeline