pewnie było - farnell - Page 3

Re: pewnie było - farnell
Hello identifikator:,

Piszesz do lustra?

My nie mamy problemu - to Ty na wielu grupach jęczysz o pomoc w
banalnych sprawach.

Re: pewnie było - farnell

ok, wypowiedziałeś się, już wystarczy, innym też już dziękuję,
mam taki pomysł, żeby zacząć odpowiadać mi na temat...
ja wiem, że w Platformie/Politechnice Warszawskiej to jest trudne,
ale spróbujcie...

P.S. nawet nie wiesz do czego zmierzamy, a ja akurat wiem i Twoja wersja ma
akurat znaczenie... ale wszystko w swoim czasie. Mimo wszystko POZDRAWIAM.

Re: pewnie było - farnell
Hello identifikator:,

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Re: pewnie było - farnell

źle odebrałeś moje intencje, ja nie mam zamiaru się z nikim kłócić o takie
pierdoły...
sory (szczere)

Re: pewnie było - farnell
a może się źle wysłowiłem, tak czy owak, sorki

Re: pewnie było - farnell

mam też zaawansowane zagadnienie z którym nie potrafię się uporać
oto opis:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t18%42153&highlight =
no czy Ktoś pokaże klasę i wyjasmi mi co się dzieje?

Re: pewnie było - farnell
To już było - albo jakiś malware (przenoszący się np z pendrajwa) albo
problemy z zasilaniem, albo zakurzenie/zadymienie/(niska|wysoka)
wilgotność pomieszczenia - z takich bardziej prawdopodobnych rzeczy.
"Stukanie" cd/dvd oznacza zazwyczaj, że nie może ustawić głowicy na ścieżce.

Re: pewnie było - farnell

LOL, od razu widać, że z elektoratem PIS ma się do czynienia. :)

Re: pewnie było - farnell

Powiedz lepiej kim ty możesz zostać ze swoim intelektem gdy dorośniesz.
Bo na razie to się jakoś wykładasz na dziecinnych problemach.

Re: pewnie było - farnell

pokaż klasę:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t18%42153&highlight

szkoda, że tyle postów a ani jednej odpowiedzi... jakby to było trudne
napisać mi jak się zamawia w farnellu...

Re: pewnie było - farnell

Ale co mają Ci odpowiedzieć? Jak puścić przelew z mBanku na inne konto w
Polsce?
Bo do tego się twój problem sprowadza. Zresztą jak masz nawet "dzidzia
konto"
w mBanku dla 13-sto latków, to do niego również można uzyskać bezpłatną
kartę i nią dokonać płatności. Wystarczy zwykła karta debetowa, nie musi być
ona kredytowa.

Re: pewnie było - farnell

Nie wiem czemu w wątku o farnellu zmuszasz dyskutantów do odpowiedzi na
twoje pytanie z elektrody? Nie zamierzam rozwiązywać twoich dziwnych
problemów sprzętowych.

Znalazłeś na stronce namiary na kontakt. I nie wiesz co się z tym robi.
Ja na przykład zadzwoniłem na podany tam numer 800.
Porozmawiałem po polsku z doradcą i dowiedziałem się, że np gdy zrobię
zamówienie z płatnością na podstawie proforma to mogą tam wpisać tylko
adres dostawy. A potem przysyłają fakturę na podstawie tej proforma
czyli też z adresem dostawy i nie ma żadnej możliwości żeby na tej
fakturze był adres "rejestracyjny" firmy. No i nie jest to polska
faktura VAT. Jeśli chodzi o mnie to te fakty dyskwalifikuje ich
całkowicie. Widać nie potrafią robić biznesu w Polsce i oddają rynek TME
i ELFIE.

A wracając do twoich problemów z zadzwonieniem pod podany numer to
wybacz ale komentarz w stylu "z takim intelektem to powinieneś być...
prezydentem." powinien się znaleźć w odpowiedzi na twoją wypowiedź:
"znalazłem coś takiego: http://pl.farnell.com/contact-us
ale jak z tego skorzystać to nie wiem..."
Krótko mówiąc nie powinieneś się odszczekiwać tylko zaczerwienić się po
uszy ze wstydu i zadzwonić/wysłać maila do obsługi i dowiedzieć się jak
robić zakupy.

Re: pewnie było - farnell
Hello Mario,

Przedstawicielem Farnella na Polskę jest - o ile się nie zmieniło -
Microdis. I to z nimi spokojnie załatwisz normalną fakturę. Kupowanie
na formę bezpośrednio z Farnella sensu nie ma.

Porównanie z TME jest bez sensu, bo to firma Polska. Z Elfą również
nie ma co porównywać, bo Elfa od lat ma w Polsce magazyny i realizuje
wysyłki z Polski.

To, że firmy światowe nie chcą się babrać w nasze komplikacje wcale
mnie nie dziwi, bo to chyba tylko my potrafimy żądać faktury dla firmy
X, wysyłki dla osoby Y, a płatność następuje z konta osoby Z, która
mieszka w całkiem innym mieście. I to tylko my mamy potem pretensje,
że dostawca w świecie nie potrafi powiązać takiego przelewu z tytułem
"zapłata" z konkretną transakcją. Ale to już temat całkiem innej
bajki.

Re: (OT) pewnie było - farnell
(ciap)

IMO to drugorzędne, przede wszystkim to się _spóźnili_.

--
Włodek

Re: pewnie było - farnell

farnell jest stanowczo za drogi. Półprzewodniki są o wiele tańsze w
digi-keyu w USA. Po drugie farnell znowy spamuje.

Re: pewnie było - farnell
dla potomności, żebym ja musiał się tak narażać...

na stronie jest źle przetłumaczone, tam gdzie pisze "zapłata kartą
kredytową" można też płacić zwykłą debetówką... wysłałem do fanella maila, a
oni do mnie oddzwonili i wyjaśnili to i owo, tylko podobno karta obciążana
jest w funtach, nie wiem jakie to ma konsekwencje... Ktoś pomoże?

Re: pewnie było - farnell
Hello identifikator:,

Facet, przekraczasz wszelkie możliwe granice lamerstwa i lenistwa.

Ić stont!

Re: pewnie było - farnell

Uprzedzając kolejne pytanie: najlepiej na pl.biznes.banki .

Re: pewnie było - farnell

Tam mogą mieć całkiem inne zdanie na temt tego, co jest "najlepiej".

Re: pewnie było - farnell

wy macie jakieś bonusy za pisanie takich bzdetów?
pewnie sponsoring z UE (konkurencja wolnorynkowa)?

Site Timeline