Pasta srebrna...

    Witam wszystkich. Chciałbym zapytać czy ktoś może orientuje się gdzie
można kupić pastę zawierającą drobiny srebra, która nadaje się do naprawy
ścieżek? Oczywiście nie chodzi mi o popularną  pastę srebrna
termoprzewodzącą (tylko to wyskakuje w google po wpisaniu "pasta srebrna").
Ostatnio przypadkiem wpadło mi w ręce coś takiego, pasta a właściwie lakier
jest na bazie jakiejś zielonej żywicy, rozwarstwia się przed rozmieszaniem.
Całośc jest dość gęsta, ma konsystencje lakieru do paznokci i doskonale
przewodzi po zaschnięciu. Niestety nie udało mi się dowiedzieć jaka jest
nazwa handlowa tego ustrojstwa, mam tylko małe opakowanie zastępcze... Czy
ktoś mógłby pomóc we wskazaniu nazwy handlowej, lub miejsca gdzie można coś
takiego kupić , zamówić?

Maciej C.

Re: Pasta srebrna...
Tak wiem, mają to w TME, lakier przewodzący chyba się to u nich nazywa,
znajdziesz na ich stronie.
Piotr

Re: Pasta srebrna...
Ja coś takiego kupowałem w W-wie w budynku "PASTY", bo tam to kiedyś
robiono. Produkuje się pasty o własnościach farby do sitodruku, albo kleju.
Można tym przyklejać elementy elektroniki, naprawić nawet oberwane druty w
układzie scalonym, udało mi się. Są również pasty oporowe, którymi drukuje
się oporniki. Pasta srebrna różni się kolorem od pasty z grafitu. Aby dobrze
przewodziła wymaga wygrzania, czy wypalenia jak się określa. Beł wypalania
gorzej przewodzi.

Re: Pasta srebrna...
Lakier do naprawy szyb ogrzewanych w samochodach można nabyć w każdym
sklepie motoryzacyjnym. Może to ci będzie odpowiadać.
--
Pozdr
EM

Re: Pasta srebrna...

Hmm, ale lakier do szyb ma duży opór bardzo...
Maciej C.

Re: Pasta srebrna...
Trzeba kupić nie lakier a klej przewodzący dwuskładnikowy  którym
przykleja sie do szyby urwane konektory, jest droższy niż lakier ale
srebra w nim nie pożałowali.

np. taki
http://www.allegro.pl/item671153503.html

Re: Pasta srebrna...