[OT] Taka okazja do wspolnego piwka, a Wy nic...

Powitanko,

"Pierwszy tranzystor został skonstruowany 16 grudnia 1947 roku w laboratoriach firmy Bell Telephone Laboratories. Wynalazcami są John Bardeen, Walter Houser Brattain oraz William Bradford Shockley (...)" (kopyrajt:

ile wtedy kosztowal. I pomyslec, ze dzis jak taki solenizant w wersji SMD upadnie na dywan, to jak odrazu nie widac, to sie go zasysa odkurzaczem i wywala z workiem...

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Ten Pan nie Nobla a w kazdym miescie powinien miec ulice...

I w wersji SMD zajmuje pewnie 90% jego objetosci plastikowa obudowa i wyprowadzenia ;-) przeciez ma juz dzis 45nm...

Reply to
Papkin

Pan Pawel "O'Pajak" napisał:

A ja mam jeszcze gdzieś jedną niewiele młodszą sztukę -- TC-1. W niezbyt kształtnej obudowie, taki jakiś płaski metalowy walec (trzymający bazę) i z obu stron elektrody odizolowane szkliwem czy czymś takim. Do tego wyprowadzenia zrobionyme z pasków blachy.

Na przełomie lat '60 i '70 tranzystory germanowe kosztowały w Polsce na poziomie kilkunastu-kilkudziesięciu złotych. Pensje podobne do dzisiejszych.

Reply to
Jarosław Sokołowski
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

No fakt, jest tam napisane :)... a obok zdjęcie repliki modelu pierwszego tranzystora i tam stoi jak byk: 23 December 1974 ;P... W sumie bliżej Gwiazdki lepiej, ale by się zdecydowali ;)...

Reply to
Konop

Powitanko,

Proponuje zaraz po nowym roku, wszyscy zainteresowani w tym watku jeszcze beda w DC. No i moze pora bardziej wieczorowa? Moze 4.01.2008 kolo 18? Lokalu nie znam, przydaloby sie cos pubowego, ale bez glosnej muzyki.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@p-65ddf670fbef4.home.aster.pl...

Tak to może być dobry pomysł, bo ja w tą sobotę już jadę do domu na święta - tak jak pisałem wcześniej. Przydało by się spotkać bo ja nie pamiętam ani jednego PME spotu :-) Może zagościły by legendy Frakcji :-), coponiektórych już dawno nie czytałem. Ta restauracji teatru Buffo może być ok?! choć nigdy nie byłem.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Powitanko,

No wlasnie, np. Marek Dzwonnik, znikl byl, a szkoda. Piotr Galka sie wytlumaczyl, ze znika, ale tez milo by bylo...

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Dnia Mon, 17 Dec 2007 23:43:44 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Marek znikł ale żyje, tylko mocno zaganiany jest :)

Reply to
badworm