Odczyta sygnału sinusoidalnego o f=5khz

Witam, czy ktos wie jak zbudowac urzB1%dzenie ktF3%re zmierzy bardzo
maB3%B1(rzedu 0-50mV) amplitudEA% sygnalu sinusoidalnego o czestotliwosci =
5
khz. Wiem BF%e mozna to zrobic za pomocB1% prockow arm . Jesli sie jednak
ktos orientuje czy da sie to zmierzyc za pomoca zewn. przetwornika adc
za pomoca procesora atmega to prosze o podpowiedzi jaki jakim
przetwornikiem ( zeby nie byl za drogi). badz tez inna metoda . ( w
gre nie wchodzi oscyloskop)

Re: Odczyta sygnału sinusoidalnego o f= 5khz
low noise op-amp + adc z atmegi nie wystarczy? Na wzmacniaczu robisz
układ całkujący z odpowiednim wzmocnieniem, atmega odczytuje wynik?

Re: Odczyta sygnału sinusoidalnego o f=5khz

Nie wiem w czym problem, że aż pytanie na grupę - może nie zrozumiałem
pytania.
Woltomierzem napięcia przemiennego nie da się? Przyznam, że mój miernik
uniwersalny poradziłby sobie z tym.
Jeżeli za mała dokładność/rozdzielczość - wzm. operacyjny w układzie
wzmacniacza pomiarowego.
W sumie na czterech wzmacniaczach (jednej kości) można zrobić wzmocnienie
(dwa stopnie da wzmocnienie ~100x), trzeci wzmacniacz do prostowania,
czwarty jako wtórnik i mamy wyjście napięcia stałego proporcjonalnego do
napiecia wejściowego.
Chyba że to nie o to chodziło w pytaniu...

--
Desoft

Site Timeline