[NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was odci?? :-( - Page 2

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

Jak by to zabezpieczyło przed podsłuchaniem hasła? Challenge/response?

Rozkminieniem tak, ale IMO nie jest to szyfrowanie.

No... masz tylko jedną próbę. Jeżeli ktoś zrobi coś jednak z tej bramki, to
drugiej szansy możesz już nie mieć.

Pamiętaj też, że FBB może mieć błędy.

Reasumując, ja bym się za to nie zabierał ot tak. Temat trzeba bardzo dobrze
przemyśleć - przemyśleć co i jak chcesz udostępnić, jak zablokować to, co nie
powinno być udostępnione i czy można obejść to zabezpieczenie.

I będziesz non stop monitorował logi?

Takich sztuczek może być więcej.

--
"Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

Jak przyjdzie co do czego, to się dobrze przez to przegryzę.

Nie wiem, czy dobrze pamiętam, zwykły Huffman, kto zna  algorytm, to
rozkoduje. Zresztą, w ruchu amatorskim OIDP, szyfrować nie można...?

Wszystko rozumiem. Dlatego na pewno nie podejdę do tego byle jak.

Nawet ma.

Ja np. obchodzę zabezpieczenie blokady użytkownika...
Trudno powiedzieć, co z tego wyjdzie, na pewno temat dobrze zbadam, zanim to
puszczę. Może poproszę kogoś o pomoc z prośbą - złam zabezpieczenie. Wtedy
ewentualnie bramkowanie pod ścisłym nadzorem, jak ktoś coś nie-tak, to
natychmiast rozłączenie. Spróbuję na FW wyfiltrować - do łączenia się pod
konkretne adresy. Choć to tylko telnet... to tak, wiem, że można sporo
narzeźbić... może i porty się poblokuje?

Przede wszystkim kanał radiowy. Tak, aby nie stracić nikogo z oczu.
Logi też.

I z pewnością będę je wyłuskiwać.
Tylko komu się będzie chciało z tym babrać 1200bps? Oczywiście, liczę się z
tym.
Z pewnością przygotuję się do tego należycie. Tak, jak do tego, by mieć net
w szpitalu, kupiłem nową baterię 10.4Ah, testuję ją, o drugiej w nocy
odłączyłem ładowanie, do teraz (wliczając przerwy na uśpienie), czyli 14
godzin, ciągnę na samej baterii. Kupiłem modem Aero2 (nie potrzebuję dużej
szybkości tamże), kupiłem i czekam na kartę. Modem kupiłem zgodny z
wymaganiami (jest klasy 14 ma 21.6) - conajmniej 90%, jak szacuję, tego co
jest oferowane nie spełnia wymogów operatora do świadczenia usługi (są klasy
8, a nie minimum 10, mając 7.2, zamiast 14.4 DL) Wydaje mi się, że poważnie
do tego podszedłem... to i do FBB (bądź inny program łatwy dla użytkowników)
podejdę poważnie, zanim to puszczę wśród ludzi w sposób, jaki zamierzam. A
jak się okaże, że nie ma tak różowo, bo dziury się nawzajem poganiają, albo
po prostu "to se ne da" to trudno, uprzejmości dla ogółu nie będzie...

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

"Niektóre" serwery nawet z .org nie przyjmują...

--
DJ

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was odci?? : -(

Pami?tajmy wszak?e, ?e jest to anonymizer i niektórzy admini innych
newsserwerów wycinaj? takie u siebie.

--
Pod ?adnym pozorem nie zezwalam na wysy?anie mi jakichkolwiek reklam,
og?osze?, mailingów, itd., ani nawet zapyta? o mo?liwoœ? ich wysy?ki.

Daj znać na priv, to założę Ci konto u siebie.

http://news.chmurka.net/
gof-news (at) chmurka.net

--
"Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

Dzięki. Pomyślę.
Na razie jeszcze sam nie wiem czego chcę.
Kiedyś zdarzało mi się zaglądać np. na sci.engr.electrical.compliance, czy
sci.electronics.* ale to dawno było.
P.G.

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was o dci?? :-(
Powitanko,

Moze to pora, by im odpowiedziec, ze zakonczysz wspieranie ich swoimi
pieniedzmi;-)

Najpierw gazete wylaczyli, potem onet. Co prawda dzieki temu troche
trolli odsialo, ale tez i wielu normalnych userow. Fakt, Usenet to
jedyny sposob porozumiewania sie bez kontroli, wiec sie to nie podoba
naszym "demokratom".

Jakims cudem mi dziala news.tpi.pl, probowalem na zagranicznych, ale
czesto nie wszystko sciaga.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna? ma?? szkodliwoœ? spo?eczn??
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro?ek)

Paweł daj spokój, konfiguracja Chomika to przecież nic trudnego. Program
jest mega stabilny - wciąż korzystam z wersji 2.0.0.1, praktycznie
całkowicie bezawaryjnie.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

Znaczy się, piszesz o polskim klonie Hamstera? Bo tak się właśnie to nazywa
(Chomik), gdzieś wynalazłem, że są pewne różnice, na tyle, że nie jest to
ten sam program...
Ja używałem... nie pamiętam którego, tylko z moderacją i cancelami był
problem, poza tym bez większych zastrzeżeń.

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was o dci?? :-(
news.neostrada.pl
dzia?a naprawd? dobrze i podobno dla wszystkich, nie tylko klientów tp

--

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was o dci?? :-(
Owszem, ale tylko do odczytu.
Z sieci Dialogu nie uda?o mi si? nic wys?a? na grupy.

G.B.

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was odci?? : -(

Nie tylko odczytu. Ja jestem w Aster/UPC i nie mam problemów z wysy?aniem
postów na serwer "news.neostrada.pl"

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

Z UPC można wysyłać też przez news.atman.pl.

--
"Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odc iąć :-(

Mam wrażenie, że USENET powoli umiera :-( i to nie dlatego, że nie ma
chętnych do czytania grup :-(

G.B.

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was o dci?? :-(
nieprawda :)
od pó? roku dzia?a w obie strony :)

--

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was odci?? : -(
Jawi napisa?:

Prawda :P
"440 Posting Not Allowed" ale korzystaj?c z Neo masz prawo tego nie
wiedzie?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Zgłoś sie do Adama Wysockiego. Ale On wpuszcza anonimizery :(

 RoMan
Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

Każdy może wycinać u siebie w czytniku. W konfiguracji serwera to dużo
łatwiejsze, ale teraz sytuacja z anonymizerami nie jest już taka oczywista,
jak kiedyś. Teraz nie tylko trolle piszą przez anonymizery.

--
"Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(

Niestety - NIE TYLKO. A powinni TYLKO normalni, niestety, są wspólni. Coś,
co np. miało wesprzeć dajmy na to, dysydentów z Chin, etc., coby ich
smierdziele z władz, czy inych bojówek nie ponamierzały, itd., zostało
nadużyte przez kmieci różnej maści (przy których bekacze przemiennikowi to
dalekie QRM i QRN), którym marzy się głównie nasrać "na dywan" i spier...ić,
bo nie mówię o normalnych, używających anonymizerów.

Re: [NTG] Ratunku! Chc? mnie od Was o dci?? :-(
http://www.aioe.org/

G.B.

Site Timeline