Moduly ethernet - transmisja glosu

Witam, Potrzebuje tanim sposobem zrobic zdalne sterowanie radiotelefonu - przesylanie niewielkiej ilosci danych do wyswietlacza i z klawiaturki oraz transmisje glosu w obie strony (ale nie jednoczesnie). Panel z radia zainstalowany w budynku a reszta na maszcie, polaczenie przez WIFI. Najlepiej zeby dalo sie uzyc jakies gotowe moduly ethernet + procesorek AVR (od biedy wystarczy do probkowania i odtwarzania glosu). Jakich modulow mam szukac ? Co byscie polecili ? Myslalem zeby wziac po takie z jakims interfejsem szeregowym (rs, spi) i podaczyc do procka, ale moze sa takie z ktorych dane nalatuja rownolegle ?

Reply to
Maciek

Może telefon/bramka VOIP ?

Mirek.

Reply to
Mirek

ale do czego to że niby posłużyć? bo jeśli do tego co myślę to "normalni" używają przemienników

Andrzej

Reply to
GregZorbaEmmanuelYork

na wiezy zainstalowac przemiennik

c.

Reply to
Cezar

a co? one używają różnych pasm

proszę -> poczytaj, poszukaj, uaktualnij swą wiedzę

środek obszaru często potrafi być nie do końca najlepszym rozwiązaniem, tutaj jest tylko to że masz już maszt

rozumiem że radiotelefony też działają na 5GHz

Andrzej

Reply to
GregZorbaEmmanuelYork

Andrzej Augustynowicz