Małe wyświetlacze lcd

Witam,

Otóż szukam bardzo małych wyświetlaczy LCD najlepiej 16 znaków ale w ostateczności mniej, otóż wyświetlacz musi mieć mniej jak 25mm wysokości płytki. Takie co szkam są w

ale ceny mają z kosmosu :/ tak więc coś innego....

Reply to
Saper/nolin11

"

ale ceny mają z kosmosu" - nie tylko małych wyświetlaczy

Reply to
sebastian

Saper/nolin11 napisał(a):

sie na nim wyswietlic wszystko co sie da z 7seg wyrysowac - sterowanie kazdego segmentu oddzielnie, szyna szeregowa - wystarczaja 3 linie procka + masa + zasilanie. Łatwo oddzielic lcd od plytki - bedzie zajmowal mniej miejca i mozna wtedy podswietlac. I tani - jakies 4zl

Reply to
BartekK

Używam DOG-ów i są super. Cena nie jest jakaś promocyjna ale jakość również. Więc mimo wszystko polecam.

PC

Reply to
PC

Użytkownik "Saper/nolin11" <nolin11_USUNT snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:ekvfor$n62$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

Kmail

:( znam to i niestety nie ma niższych od 25mm :(

A co 'sebastain'a wypowiedzi znam te lcd'ki i są baaaaardzo fajne :D (chociaż sterowanie troche takie lewe :/ ale jak sie napisze dobrą funkcje do wysyłania znaku to dobrze sie leci :D) mały pobór prądu ale ja potrzebuje matrycowy bo na tym nie specjalnie da się coś napisać konkretnego...

No i jeszcze nawiąże do wypowiedzi 'PC' widze iż cena jest "kosmiczna" ale to też ma odzwierciedlenie w jakości ale jka dla mnie wydawać ~100zł (bo osobra prywatna to płaci vat) za LCD 1x16 czy to 1x8 to ostre przegięcie jeszcze bym zrozumiał ~4 dychy ale nie potrafie sobie wyobrazić takiej ceny...

OOO mam coś DOGM162B-A ~52zł (musiał bym troche plastik w budowie podszlifować ale by weszło jak się uprę tylko musiałbym się obchodzić z tym jak z jajkiem podczas wyciągania płytki z lcd :/ ) brutto to już ujdzie ale troche sporo może ktoś namieżył coś innego :)

Reply to
Saper/nolin11

Moze taki i cena by chyba tez pasowala:

a tu jego pdf:
Pozdrawiam Kabelek

Reply to
Kabelek

Taaaak to mi pasowało by!! 3eu ~ 12zł tylko jak z wysyłką do PL bo jakoś mi niemiecki nie wchodzi :/ W dodatku coś innego ciekawego zauwazyłem :D:D:D:D Tylko ta nieszczęsna przesyłka :/

Reply to
Saper/nolin11

Zagadaj do nich po angielsku e-mailem, może kumaja? :)

No, dość ciekawe ceny posiadają.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Płatności/koszty dostawy:

Tu pisze także o dostawach za granicę (w tym EU;) - pobranie lub przepłata.

Ale koszty podane są tylko dla Germanii

- 4.5 E transport dla zakupu < 150 E (dla większych 0 E)

- 2.5+2 E pobranie.

Więc i tak musisz się skontaktować, aby poznać rzeczywistość :)

Reply to
pisz_na.mirek

> Tg4OTk4&ts=20

Zagadałem do nich po EN i zakumali :D:D i niestety wysyłka do PL to ~11Eu czylu ~= 40zł co mi sie nie opłaca :/ ale mam 2 wujków w niemczech i ciocię :D:D więc coś wykombinuję chyba :)))

Reply to
Saper/nolin11