MAA723H a uA723

Potrzebuję do obwodu zasilania pewnego urządzenia stabilizatora uA723. W głowie kołatało mi się, że coś takiego powinno być wśród "luźnych" części leżących od lat na strychu. Przeczołgałem się z latarką między starymi pudłami i faktycznie, znalazłem m.in. dwa kawałki styropianu ze scalakami. Pamięć mnie nie zwodziła - był tam (poza innymi "skarbami") taki układ, tyle tylko, że w wersji TESLA MAA723H.

W głowie namieszała mi niejasna wypowiedź jednego użytkownika forum elektroda, który zasugerował, iż układy mają nieco inne układy wyprowadzeń. Znalazłem kartę katalogową mojego scalaka, nie mogę jednak znaleźć tej dla uA723 w metalowej ("tranzystorowej") wersji obudowy. Ktoś z was pamięta czy faktycznie była jakaś różnica w wyprowadzeniach czy też mogę spokojnie stosować je zamiennie?

Reply to
Atlantis

W dniu 2010-07-25 17:57, Irokez pisze:

Nie zrozumiałeś. W oryginalnym projekcie został użyty uA723 w metalowej, okrągłej wersji obudowy z dziesięcioma nóżkami. Ja mam MAA723H w takiej samej obudowie. No i teraz próbuję się dowiedzieć czy przypadkiem nie ma między nimi jakichś różnic.

Bo opis uA723 w obudowie DIP znalazłem bez problemu, ale to mi nic nie daje.

Reply to
Atlantis

Irokez pisze:

Bo jedne miały a drugie nie :)