MAA723H a uA723

Potrzebuję do obwodu zasilania pewnego urządzenia stabilizatora uA723. W
głowie kołatało mi się, że coś takiego powinno być wśród "luźnych"
części leżących od lat na strychu. Przeczołgałem się z latarką między
starymi pudłami i faktycznie, znalazłem m.in. dwa kawałki styropianu ze
scalakami. Pamięć mnie nie zwodziła - był tam (poza innymi "skarbami")
taki układ, tyle tylko, że w wersji TESLA MAA723H.

W głowie namieszała mi niejasna wypowiedź jednego użytkownika forum
elektroda, który zasugerował, iż układy mają nieco inne układy
wyprowadzeń. Znalazłem kartę katalogową mojego scalaka, nie mogę jednak
znaleźć tej dla uA723 w metalowej ("tranzystorowej") wersji obudowy.
Ktoś z was pamięta czy faktycznie była jakaś różnica w wyprowadzeniach
czy też mogę spokojnie stosować je zamiennie?

Re: MAA723H a uA723

No przeca metalowy to 10 drutów, a plastik 14, więc muszą się różnić

Irokez

Re: MAA723H a uA723

Nie zrozumiałeś. W oryginalnym projekcie został użyty uA723 w metalowej,
okrągłej wersji obudowy z dziesięcioma nóżkami. Ja mam MAA723H w takiej
samej obudowie. No i teraz próbuję się dowiedzieć czy przypadkiem nie ma
między nimi jakichś różnic.

Bo opis uA723 w obudowie DIP znalazłem bez problemu, ale to mi nic nie daje.

Re: MAA723H a uA723

4-ty post

google, po prostu google...
róznią się maksymalna moca strat i tyle.

--
Irokez

Re: MAA723H a uA723

...i dokładnością stabilizacji (gorsza).

pozdrawiam.

--
Irokez

Re: MAA723H a uA723

I obecnością diody zenera w obwodzie wyjściowym.

--
Desoft

Re: MAA723H a uA723

Jakiej zenerki? Nic nie widzę.

--
Irokez

Re: MAA723H a uA723

Bo jedne miały a drugie nie :)

--
P. Jankisz
Re: MAA723H a uA723

W DIPie jest dioda zenera, w TO100 - nie ma.

--
Deosft

Re: MAA723H a uA723

No ale o DIP'ie nie rozmawiamy co już nawet Atlantis wytknął.

--
Irokez

Re: MAA723H a uA723

Musza, musza, albo i nie musza - niektore scalaki mialy po prostu
nadmiarowe nozki niewykorzystane lub zdublowane.
Niby numeracja byla inna, a w podstawke mozna bylo wlozyc wprost..

Jesli wierzyc to tu tak nie bedzie.

J.

Re: MAA723H a uA723

Mogę Tobie wysłać skan z katalogu Tesli tego
MAA723(H).

Pzdr

Site Timeline