ladowarka z Lidla/Tronic

Czesc,

czy zglebial moze ktos tajniki ladowarki automatycznej z Lidla/Tronic
(lub podobnej). Interesuje mnie informacja, czy w takiej ladowarce sa
funkcjonalnie 2 bloki:

1. przetwornica z przemienne 230V > niskie ca stale 15-18V
2. modul kontroli ladowania.

czy wszystko siedzi w jednym chipie? Ja chcialbym sie podpiac inna
przetwornica pomiedzy tymi blokami (na wejsciu modulu kontroli
ladowania). Nie pobieram zasilania z przetwornicy 230V > 15-18V tylko
innej przypietej.

Daloby sie cos takiego zrobic w takiej (lub podobnej ladowarkce)?

--
ThinkXtra

Re: ladowarka z Lidla/Tronic

Foty w polowie.