Laboratoria EMC - Page 3

Re: Laboratoria EMC

Do niedawna laboratoria UKE wykonywały takie badania w całkiem
sensownych pieniądzach. Ale coś się chyba zmieniło i oni już tylko
badania rynku mają i żadnych usług.

Marek

Re: Laboratoria EMC

Będę w poniedziałek w jednym z laboratoriów to się popytam (jak nie
zapomnę oczywiście). Niestety dość daleko, bo Gdynia.

Pozdrawiam

DD

Re: Laboratoria EMC

napisaC5%82(a):

99% popytam (jak nie  =

Gdynia nie jest nawet taka zC5%82a. JeC5%9Bli bC4%99dziesz pamiC4%99=
taC5%82, to bC4%99dC4%99 wdziC4%99czny  =

za informacje.

Pozdrawiam,
ae

Re: Laboratoria EMC
ej Gliwic,

TeBF% to zauwaBF%yB3%em ale juBF% parEA% lat temu. MiaB3%em wraBF%enie, BF%
e to firmy20%
starej daty, w ktF3%rych pracownikom wydaje siEA% BF%e mail to odpowiedni=
k20%
listu pocztowego. Tak jakby uwaBF%ali, BF%e szedB3% sobie tydzieF1% to za=
nim siEA%20
na niego odpisze moBF%e sobie jeszcze tydzieF1%, dwa odczekaE6%. I co20%
kompletnie dla mnie niepojEA%te czasami gdy dzwoniEA% nie mogB1%c doczeka=
E6% siEA%20
odpowiedzi  to sB3%yszEA%, BF%e mogB3%em wysB3%aE6% faksa. W czym ten fak=
s jest dla20%
nich lepszy od maila?

--20%

Re: Laboratoria EMC

Właśnie. Ja jeszcze czuję jakąś taką wrogość sprzedawców w tych firmach
jakby robili ci łaskę i to irytujące wypytywanie. W wielu firmach z Warszawy
już przestałem dawno kupować. Za to kupuję z USA z DigiKeya wiele scalaków,
które są znacznie tańsze niż w Polsce. Kupuję w Niemczech ale w Farnellu w
UK nie, bo drogo. W digi keyu jest wiele pozycji z mojej listy akurat dużo
tańszych i przesyłka za darmo powyżej pewnej kwoty ale zwykle kupuję za
więcej.

mam natomiast problem ja sam z klientami i świadczeniem im pomocy
technicznej. Proszę ich żeby zadzwonili przez SKYPE z komputera gdzie chodzi
soft nadzorujący urządzenia. jak klient kumaty to mi udostępni widok pulpitu
przez skype i zaraz mu powiem co źle wpisał. Przeważnie problemy są z
niewiedzy i szybko do rozwiązania byle było jak się połączyć i zobaczyć co
sie dzieje. Ale wielu nie potrafi używać komputera i nici z pomocy
technicznej. Przez telefon jest wielki kłopot jak klient cienko mówi do tego
po Angielsku (ja mówię w miare dobrze). Role się odwróciły :-)
Ale nigdy nie jestem arogancji ani nie wypytuję. Gość mówi, że ma kłopot to
go nie pytam gdzie kupił od kogo i po co :-)

Site Timeline