Klej przewodzący ciepło

Potrzebuję kilka elementów nieposiadających otworów na śrubki przykleić do kawałka blachy miedzianej, by poprawić chłodzenie.

Możecie coś polecić?

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Sklep komputerowy....dwuskładnikowy klej do chipsetów.....

pozdrawiam Roman

Reply to
Roman

El_Kadafi

Daje glowe ze to zwykla zywica podkolorowana dla Barankow co daja sie strzyc ! Super Glue daje rade !

Reply to
Newsy

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" snipped-for-privacy@spopraw.pregierz.kom> napisał w wiadomości news:g1jdj1$t96$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Może obejma...

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Niestety nie, powierzchnia zbyt duża.

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

problem w wypelniaczu - kup sobie jakis podrecznik do materialowki i zapoznaj sie z nim.

Reply to
PAndy

jakikolwiek dwuskladnikowy, byle sie chcial blachy trzymac a to moze byc problemem przy wiekszej temperaturze zwlaszcza jesli to ma byc jedyne mocowanie. Proponuje jednak obejmy/docisk np. druga blacha polozona na wierzchu i dociagnieta srubami pomiedzy elementami.

W.

Reply to
worlin

Użytkownik "worlin" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:g1lpe5$m4p$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

a ja proponuje dowolna pastę przewodzącą i super glue mieszmy razem kleimy i cieszymy się :-) Pawel

Reply to
xxx

zrob to sam... - pasty maja wlasciwosci antyadhezyjne to juz lepszym wyjsciem jest wymieszac zywice epoksydowa czy jakis inny zblizony klej z wypelniaczem w postaci sproszkowanej miedzi lub aluminium

Reply to
PAndy

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" snipped-for-privacy@spopraw.pregierz.kom> napisał w wiadomości news:g1jdj1$t96$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Jakikolwiek, który utrzyma metale Warstwa będzie cienka, ciepło przejdzie Zacznij od tych co masz

Klejenie metali, to nadal jest wyzwanie, głównie w lotnictwie

Reply to
lwh

Berquist robi dosc dobrze przewodzace pady z klejem z obu stron. Sa w wersjach izolowanych i przewodzacych.

Gdzie szukac? Farnell/RS

Reply to
Jerry1111

Ja kiedyś przykleiłem aluminiowy radiator do procesora AMD K6 266MHz za pomocą pasty na bazie srebra, takiej z jakiej wykonuje się siatkę grzewczą na szybach samochodowych. Po wpływem temperatury utwardza się i odklejenie radiatora staje się niemożliwe. :-)

Reply to
nom

O!

zyga