Kabel FTP -40 +100C

Szukam skrętki FTP przeznaczonej do pracy w temperaturach -40 +100C i
jakoś znaleźć nie mogę.
Może ktoś takową widział i podpowie gdzie kupić.
Ostatecznie i UTP będzie dobry.

Andrzej

Re: Kabel FTP -40 +100C
Hej!
Troche mniej niz 100C ale juz cos:
http://www.meditronik.com.pl/doc/plus/belden-7929a_np197.pdf

Jak powyzej 100C to chyba tylko w w rurkach jakis prowadzic...

Re: Kabel FTP -40 +100C
UBF%ytkownik wchpikus napisaB3%:

Kynar? Teflon? Bo polietylen juBF% istotnie miEA%knie w tych warunkach.

--20%
Darek

Re: Kabel FTP -40 +100C

Ciekawosc mnie zżera, gdzie panuja (na ziemi ;) takie warunki ? :)

Michał W.

Re: Kabel FTP -40 +100C
  Helukabel.pl może
   Andrzej

Re: Kabel FTP -40 +100C

Np. w komorze silnika niektórych maszyn, na postoju w nocy to i -40
będzie, jak popracuje w lato kilka godzin to o 100C może się otrzeć.
To ma być kabe do czujnika.

--
AWa.

Re: Kabel FTP -40 +100C
Hello Michal,

Na płaskich dachach pokrytych papą? W komorze silnika samochodu? No,
powiedzmy, że -40 to ostanio było w 1978 roku w Sylwestra.

Re: Kabel FTP -40 +100C

W Norwegi? :-)

--
AWa.

Re: Kabel FTP -40 +100C
Hello Andrzej,

W Polsce. W Trójmieście. 30 grudnia było jeszcze ok. +10 a rano -40 i
na dokładkę wszystko zasypane.

Re: Kabel FTP -40 +100C

W Trojmiescie takie temperatury? Pamietam ze (w Warszawie akurat)
sniegu spadlo duzo, ale temperatury moze byly typu -25 st.C (albo
i nie, nie pamietam az tak dokladnie). W Trojmiescie powinno byc
chyba (teoretycznie oczywiscie) cieplej. Generalnie ilosc sniegu byla
wyjatkowa, nie temperatury.

W Suwalkach to bym sie jakos bardzo nie zdziwil (choc -40 to wciaz
ekstremum). Ale Trojmiasto?
--
Krzysztof Halasa

Re: Kabel FTP -40 +100C
Hello Krzysztof,

W pierwszy dzień w całej Polsce było poniżej -25. Ale jako pierwsze
oberwało Pomorze - już 31 grudnia rano było przerąbane. Do Wrocka
dotarło dobę później.

Temperatura była ekstremalnie niska.

Kiedy to przypełzło znad Skandynawii. A ja akurat w Sopocie wtedy
mieszkałem. W drewnianym domku z oknami z pojedynczymi szybami i
szparami :(

W piwnicy piec c.o. się gotował a piętro wyżej zbiornik wyrównawczy
zamarzał.

Re: Kabel FTP -40 +100C

[1978/9]
Aha. W kazdym razie tu w Warszawie chyba nie bylo nawet -30 st.C. Tak
czy owak w polaczeniu z niedzialajacym (prawie) CO (norma w tamtych
czasach) spowodowalo to wiele problemow, w wielu miejscach popekaly
rury, kaloryfery itd. - nie mial kto przypilnowac na przelomie roku.
--
Krzysztof Halasa

Re: Kabel FTP -40 +100C
-28 jakieś 70km od Warszawy na południe, jakieś 5 lat temu, u nas na wsi;
ale to była jazda! aż się łezka w oku kręci jak żeśmy w nocy przy tej
temperaturze auta rozmrażali, żeby je z towarem do Norwegii właśnie
wysłać... :-)

--
Barek
barek[]plusnet pl

Re: Kabel FTP -40 +100C

Skrętki TECHNOKABLA są weług specyfikacji od -40C do +70C.

yabba

Re: Kabel FTP -40 +100C
Dnia 2011-10-27, o godz. 22:39:17

Szukaj kabli przemysłowych. Np. Belden robi UTP 7928A 24 AWG 4-Pair,
Solid BC, FEP Insulation and Jacket, High & Low Temp, Gas-resistant
który ma zakres pracy od -70C do +150C. Niestety FTP 7929A to już tylko
-40C do +75C bo już inny konstrukcyjnie. W sumie to zapytaj w
polecanym przez kogoś w linku Meditroniku - pomagali mi kiedyś przy
wyborze nietypowych kabli na halę produkcyjną.

Zdrówko

Site Timeline