Jeszcze raz procesy ....

W folderze C:\WINDOWS\Media znajdują sie dzieki w formacie .wav z których
windows korzysta podczas swego działania i wykonywania różnych czynności.
Czy ktoś może mi pomóć i wskazać nazwę windowsowskiego procesu (nie winamp)
odpowiedzialnego za odtwarzanie tych dźwięków.

Nadmieniam ze chciałem samemu ją "wyłuskać" , korzystając z podpowiedzi
Pawłą Kierskiego z grupy
pl.comp.lang.c:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms682623 (VS.85).aspx

lecz niestety powyższy kawałek kodu wywala błędy podczas kompilacji (DevC++
4.9.9.1), i może jeszcze dużo wody upłynąć zanim uda mi się go "namierzyć".

Endriu
Re: Jeszcze raz procesy ....

Procesy możesz sobie wyświetlić tym:
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx
--
Przemek

Re: Jeszcze raz procesy ....

Też to próbowałem.
Niestety nmie moge u siebie tego odpalić, bo od razu po kliknięciu na
.exe-ka wyskakuje błąd......

Endriu
Re: Jeszcze raz procesy ....

O treści.....?
Ja bym na Twoim miejscu podążył dwoma ścieżkami:
1. Usługa WindowsAudio
2. pl.comp.os..... w zależności o który Windows Ci chodzi.
Przemek

Re: Jeszcze raz procesy ....
rych

A moBF%e kilka procesF3%w?
Na poczB1%tek podejrzewaB3%bym explorer.exe

Z ciekawoB6%ci zapytam, do czego Ci to potrzebne?

Re: Jeszcze raz procesy ....

Pewna komputerowa aplikacja wysyła sygnał o przekroczeniu danego stanu
poprzez odpowiedni syganł dźwiękowy.
Ja chce zrobić tak, że wtedy gdy gra, ja otrzymuje powiadomienie SMS-owe.

Endriu
Re: Jeszcze raz procesy ....

W takim razie to chyba ta aplikacja odtwarza dBC%wiEA%k, moBF%liwe BF%e prz=
ez
wywoB3%anie funkcji wyB6%wietlajB1%cej okno dialogowe z odpowiednim
parametrem, albo sama z siebie.

Nie wiem, jak to pod win jest, ale moBF%e daB3%o by siEA% zaB3%oBF%yE6% hoo=
ka na
funkcjEA% PlaySound i wtedy moBF%na sprawdziE6% jaka aplikacja jB1% wywoB3%
aB3%a i
jaki plik bEA%dzie odtwarzaE6%. To wymagaB3%o by zapewne uprawnieF1%
administratora, czy teBF% uruchomienia programu jako usB3%ugi, ale moBF%e
siEA% udaE6%.

Re: Jeszcze raz procesy ....

Ze strony:
http://www.whatsrunning.net/Download.aspx

ściągnąłem ciekawą aplikację
http://www.whatsrunning.net/main.aspx

Zauważyłem że w zakładce "Modules/Module Information" przy odpalaniu muzyki
przez w/w aplikację wartości wskaźników zawartych w zakładce "Process"
skaczą z.:

Thread Count: z12 na 13
Handle Count: z 483 na 484

Czy te info mogą być do czegokolwiek przydatne ?.

Endriu
Re: Jeszcze raz procesy ....

Ojacie, no tos dal czadu - wszystko od dupy strony. Napisz jaka aplikacja i
jaki stan - moze sie okazac, ze problem jest trywialny, a Ty probujesz lapac
za cos co nie dosc, ze skomplikowane to w ogole jest bez zwiazku.

Site Timeline