Jakie srubokrety/bity kupic ?

Witam Niby nie ta grupa ale tu chyba najwiecej osob ktore majsterjkuja wiec temat znaja. Jakiej firmy kupic bity (takie koncowki np do wkretarki) ? Bo jak na razie jak uzywam takich 'zwyklych' to mi sie rozwalaja po kilku tygodniach. Sa jakies naprawde dobre (fajnie jakby magnetyczne)

Fantom

Reply to
Fantom

Polecam narzedzia firmy "Beta" - nie sa tani ale sa dobrzy i robia porzadne narzedzia

Reply to
PAndy

Fantom napisał(a):

polecam IRWIN lub TIVOLY !!! bity tytanowe (takie złote ;-) nie do zdarcia, lepsze są tylko kobaltowe

jasiu p

Reply to
jasiu p

Ja kupiłem swoje w OBI, marki nie pamiętam, ale połowa narzędzi w obi to ta marka. Z linii "profi", pokryte TiN (takie złote). Działają od 3 lat przy umiarkowanym majsterkowaniu.

No i trzeba pamiętać, żeby uzywać Philipsów do Philipsów a Pozidrive do Pozidrive. Inaczej zajedziesz chyba kazdego bita. No i rozmiar odpowiedni.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki
Reply to
Pietrek_Kr" <krakus28no

Dnia Thu, 6 Jul 2006 19:39:23 +0200, Fantom tak nawijal:

Moze Witte? Mam zestaw torx, w sumie sa juz dlugo (5-6lat?), choc nie mecze ich nadmiernie, ale poki co sa w doskonalej formie, bardzo precyzyjne.

Reply to
Franciszek Sosnowski
Reply to
Bogdan Gutknecht

Dnia Thu, 6 Jul 2006 23:10:28 +0200, Jarek P. napisał(a):

^^^^^^ Wiesz, że poza nami dwoma (i moim Ojcem) chyba wszyscy mówią "imbusy"?

;)

Pozdrawiam piątkowo Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz
Reply to
Bogdan Gutknecht

"Jarek P." napisał(a):

W Galicji mówią na to iNbusy. A spotkałem się z określeniem klucz Allena.

Reply to
PeJot

Dnia Fri, 7 Jul 2006 10:13:55 +0200, Bogdan Gutknecht napisał(a):

Wyłącz czcionkę proporcjonalną :)

Ja mam teorię, że na Mazowszu mówią ampule, a większość Polski - imbusy/inbusy (w Gdańsku były imbusy).

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Allen key to po angielsku. Albo amerykańsku.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Dnia Fri, 07 Jul 2006 10:25:35 +0200, snipped-for-privacy@o2.pl tak nawijal:

Spotkalem sie tez z Limbusem :)

Reply to
Franciszek Sosnowski
Reply to
Bogdan Gutknecht

Dnia Fri, 7 Jul 2006 11:29:57 +0200, Bogdan Gutknecht napisał(a):

No OK, ja też rozumiem, co to jest. Tylko Tatuś nauczył innej nazwy :)

Zawężam w takim razie krąg stosowania do Pragi w Wawie. Jarek, jesteś z Pragi? ;)

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz