jakie Ĺźelazko

Witam
W zasadzie powtarzam post z grupy pl.rec.dom gdzie dyskusja poszła w
innym kierunku.
Padło żelazko Braun, konkretnie skorodowała cienka blaszka na której
mocowana jest stopa grzejna do reszty konstrukcji.
Swoją drogą blaszka wykonana z takimi przewężeniami, że chyba celowo ją
tam umieszczono żeby zgniła po gwarancji.
Raczej tego już nie naprawię (nie ma do czego się przymocować)
Pytanie do osób które rozebrały już trochę "współczesnych" żelazek.
Jakiego producenta polecacie na nowy zakup ?
Wolę kupić coś droĹźszego i mieć z tego satysfakcję  (i święty spokĂłj)
przez kilka lat. Z tego co widzę to nawet firmy uznane za "markowe"
Philips Bosh Braun kiedyś Zelmer etc mają jedno kryterium CENA a co za
tym idzie w środku wszystko cieniutkie kruchutkie, zaginane blaszki,
rozpęczone nity wystające z odlewów etc
Gdyby nie brak w ofercie żelazek na parę kupiłbym już nawet coś z Nowej
Dęby
http://www.dezal.com.pl/?id=3

Re: jakie żelazko
 i tak wszystkie sa wyprodukowane w chinach . wiec zdaj sie na lut
szczescia ))

Re: jakie Ĺźelazko

2x kupiłem żelazko po ok. 200 zł:
 raz tefal - ( ma 6 lat), ale ma delikatną stopę ceramiczną,
drugi raz philips ( ma 3 lata)  i oba be zarzutu działają.

K.

Re: jakie Ĺźelazko

NRD-owskie żelazko mojej matki z czasów panieńskich padło około 2000
roku. Kupiła Clatronica, który działa bez zarzutów do dzisiaj. To jest
chyba dobry wynik jak na współczesne czasy "jednorazówek".

Re: jakie Ĺźelazko

Wlasnie zapytalem zonki ile mniej wiecej morduje zelazko Tefala
- no, kupiles go do prasowania pieluch a cĂłrka ma juz 20 lat  - LOL

Hmm - no ale moze teraz to juz calkiem inna bajka .....
Pierwsza zakupiona energoszczedna swietlowka Philipsa
Made in Holland wytrzymala ~14 lat  w trybie codziennej ekspl. po kilka
godzin
obecne Philipsy jak przezyja max 4-5 lat to juz sukces ;)

Pozdrawiam

Re: jakie żelazko

Sobie, Mamie i Tesciowej kupilem Tefale i jest ok. Sprawdz wyrzut pary, moc
i zeby dobrze lezalo w dloni (np. nie za duze).

Re: jakie �elazko
Nareszcie jakieś światło w tunelu, mam nadzieję że te Tefale nie były
produkowane 20 lat temu :)

Re: jakie ?elazko

Swoje mam jakieś 4 lata, pozostale ok 2 lat

pozdr

Site Timeline