Jakie lutownice do stacji mają PT100 ?

Potrzebuje wymienić kolbe w stacji pace. W środku kolby grzałka i czujnik
PT100.
Nowa kosztuje dość sporo, dlatego myślę o zastąpieniu czymś tańszym.
Niestety nigdzie nie ma informacji na temat zastosowanych elementów w
kolbach róznych producentów.

Marek

Re: Jakie lutownice do stacji majÂą PT100 ?

ERSA, na przykład. Wellery chyba też.

Waldek

Re: Jakie lutownice do stacji mają PT100 ?

Polityka tej firmy jest ciezka do zrozumienia , stacja 800zl a kolba 500zl .
Czy kolega ma pewnosc ze to PT100 a nie termopara ?
Co to za model z takim czujnikiem , wiekszosc ktore spotkalem maiala wlasnie
termopare + grzalke oddzielnie  lub grzalke z termopara zintegrowana .

Re: Jakie lutownice do stacji mają PT100 ?

_wydaje_mi_ sie, ze niektore Pace mialy grzalki (znaczy calosc co sie
wtyka do uchwytu kolby) o symbolu PT100 - troche zwodnicze.

--
Jerry1111

Site Timeline