Jaki uC do obsługi kamery CMOS i TFT?

Do nowego projektu potrzebujEA% jak najprostszego (czytaj najtaF1%szego) =

rozwiB1%zania z kamerB1% CMOS i wyB6%wietlaczem TFT (3.5", 320x240).
Na wyB6%wietlaczu chcEA% pokazywaE6% obraz "na BF%ywo" z kamery z naB3%oBF%
onB1% na20%
niego grafikB1% wygenerowanB1% przez uC (menu, itp).
OczywiB6%cie moBF%na wykorzystaE6% palmtopa, telefon komF3%rkowy czy coB6%
 w tym20%
rodzaju, ale kluczowe jest tu sB3%owo _najtaniej_.
Jaki uC polecalibyB6%cie do tego celu? A moBF%e jakieB6% inne rozwiB1%zan=
ie?20%
(wyguglowaB3%em jakieB6% rozwiB1%zanie na FPGA).
Wszelkie podpowiedzi mile widziane, a gdyby ktoB6% potrafiB3% siEA% podjB1%
E6%20
wykonania takiego urzB1%dzenia, to chEA%tnie zapB3%acEA%.

Dariusz AF%oB3%na

Re: Jaki uC do obsługi kamery CMOS i TF T?

Może coś takiego:
http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath86%&products_id24%8
można dokupić moduł kamery CMOS. Na DVD jest przykład w C obsługi kamery pod
Linuxem.

pzdr

Re: Jaki uC do obsługi kamery CMOS i TF T?
ugi kamery20%

Mam takie, niestety kamera uruchamia siEA% bardzo dB3%ugo (ponad pF3%B3 =

minuty), a obraz jest marnej jakoB6%ci. WolaB3%bym coB6% bardziej wspF3%B3=
czesnego.

Dariusz AF%oB3%na

Re: Jaki uC do obsługi kamery CMOS i TFT?

Mam takie, niestety kamera uruchamia się bardzo długo (ponad pół
minuty), a obraz jest marnej jakości. Wolałbym coś bardziej współczesnego.

Mogę zaproponować dowolne rozwiązanie na FPGA, proszę kontakt na maila:
noweprojekty at wp.pl

pozdrawiam
Mister

Re: Jaki uC do obsługi kamery CMOS i TFT?

Najprościej takie zabawki robi się na chipach do dekoderów DVB.
Mają wejście CCIR 656 przez które wpuszcza się obraz z kamery,
i takie same wyjście z którego napędza się LCD. Domieszanie OSD
to pikuś. Może istnieją uC wyposażone w podobne peryferia.

Re: Jaki uC do obsługi kamery CMOS i TF T?

DziEA%ki. A jakieB6% dodatkowe wskazF3%wki? Symbole chipF3%w?

Dariusz AF%oB3%na

Site Timeline