Jaki pilot uniwersalny?

Ibanez napisał(a):

Ostatnio rozgorzała na ten temat dyskusja na grupie pl.rec.kino-domowe i z wstępnych wniosków wynika, że jeżeli pilot ma obsługiwać wszystko (w tym wydziwiony protokół nboxa) - to najlepiej kupić coś z linii Logitech Harmony. Inne rozwiązania też są możliwe ale już znacznie droższe.

Jeżeli natomiast potrzebujesz coś tańszego a nie tak super uniwersalnego

- to zwracaj przed zakupem uwagę na możliwość uczenia pilota sygnałami wysyłanymi z oryginalnych pilotów (a nie tylko na podstawie długiej listy wklepywanych kodów numerycznych). Pomyśl też, czy potrzebujesz klawiszy do makrooperacji (wysłanie kilku sygnałów po naciśnięciu jednego klawisza: np. kolejno TV ON, DVD ON, Ampli ON, TV AV, Ampli DVDIN, DVD PLAY). Ja używam Thomson ROC i jestem zadowolony ale nie obsługuje on nboxa (nie pamiętam dokładnie jaki model, taki na 6 urządzeń).

Reply to
Adam Dybkowski

Na tej funkcji tez się można przewieźć, nie mogłem kiedys nauczyć 2 róznych pilotów kilku funkcji od pilota Sony i potem dopiero na historycznym sprzęcie RAKS podłączanym do PC zauważyłem, że pilot pod niektórymi klawiszami ma sekwencje kilku cyklicznych przebiegów zbyt długą do zapamietania przez uczące sie piloty które uczyły sie tylko pierwszej z nich a uruchomienie danej funkcji wymagało dłuższego potrzymania klawisza w pilocie (ok 1 sek) i odebrania przez odbiornik całej sekwencji pewnie w celu zabezpieczenia przed przypadkowym uruchomieniem danej funkcji.

Ja tymczasem szukam pilota uczącego się, który ma łatwo dostepne (oddzielne)klawisze <<,>,||,>>,|<<,>>|i(REC) inaczej mówiąc pilota uniwersalnego jak najbardziej zbliżonego układem klawiszy do pilota magnetowidu a tymczasem wszystkie , które znajduje to piloty przypominające telewizyjne z wydzielonymi klawiszami jasności, kontrastu i nasycenia a funkcje odtwarzania płyt czy kaset są niewygodne w obsłudze. Może ktos ma mi coś ciekawego do polecenia?

Reply to
Peper