jak sie dowiedziec co siedzi w srodku

A jestes w stanie zidentyfikowac takie cos na Allegro?

Reply to
Bronek (bryx) Tatukl

Dnia Fri, 20 Aug 2010 09:24:17 +0200, Bronek (bryx) Tatukl napisał(a):

Yakhub

Niestety skoro istnieja jednak modele nie obslugiwane (cytat Sandisk Sansa m200, c100, ) a modele na allegro to Sansa c240 to niestety nic nie wiemy. Chyba, ze testowales jakis model i wiesz na pewno, ze bedzie dzialac.

Reply to
Bronek (bryx) Tatukl

Dnia Fri, 20 Aug 2010 10:12:04 +0200, Bronek (bryx) Tatukl napisał(a):

Osobiście mam Sansa c200 - próbowałem i RB działa (chociaż szczerze mówiąc, jest beznadziejny, ale to nie ma związku z tematem).

Według strony RB, istnieje "unstable port" m. in. dla Sansa Clip/Clip+ (all versions)

Tak się akurat składa, że SansaClip+ to najtańszy odtwarzacz tej marki:

Yakhub

Znasz chinski - pisz do producenta czy moze ci sprzedac niezaprogramowane.

Juz pytalem o cos podobnego. Teraz negocjuje by producent tych ramek zgodzil sie udostepnic program do zmiany firmware. Jesli sie uda beda mieli polskie menu ;)

Niestety rozmawiam z handlowcem i nie wszystkie techniczne szczegoly jestem w stanie przekazac. Ale gosc jest otwarty i niesamowicie pomocny.

Reply to
Bronek (bryx) Tatukl

Nawet mi tej nazwy nie przypominaj - dwa razy musiałem taki układ analizować (raz totalnie, z analogówka robiony w filozofii gate array. Koszmarny sen analityka...

A myślisz że poniżej 90 nm to sie chocby i ultrafioletem naświetla? Tylko bezpośrednia elektronolitografia na krzemie, długo to specjalnie nie trwa, przecież nikt nie odpompowuje stanowiska z pojedynczą płytką tylko ze sporym magazynkiem, magazynki do komory roboczej wchodzą przez system wstępnych śluz próżniowych a na własne oczy w Warszawie widziałem system pomp (i było to stanowisko badawcze a nie produkcyjne jak napylarka luster w Zelmocie) które komorę o pojemności mniej więcej kubika odpompowywały do ciśnienia 10^-4 Tr zdecydowanie poniżej minuty od ciśnienia atmosferycznego.

Czyli wcale tak drogo nie wychodzi a inaczej przy dużych stopniach integracji się już chyba nie da (bo co - promieniami Roentgena? - słaby kontrast masek).

No wlasnie nie wiem. Niby dawno daleko za UV, a ciagle jakos sie nie slyszy w popularnych mediach zeby to elektronami bylo robione.

UV

tu nie sa pewni jak

Kazdemu co innego na mysli :-) Ja myslalem o samym "naswietlaniu". Tego sie nie robi "przez maske", tylko jak skanujac jak w oscyloskopie ?

Przeciez takie nowoczesne Pentium to jest prawie miliard tranzystorow, linii roznych beda miliardy, znow nie doceniam nowoczesnej elektroniki, czy to jednak zajmuje kilkadziesiat sekund w "naswietlarce" ? A produkuje sie przeciez tez miliardy ..

Tego akurat nie bylbym pewien, bo jakby kazdy na Ziemi chcial jeden, to tych miliardow byloby trzeba tylko 6.

Reply to
Jerry1111

No dobra, troche przesadzilem, ale tylko troche :-)

A moze i nie przesadzilem, bo ilosc osob ktore komputery maja rosnie. A przeciez jeszcze dochodza aparaty i telefony z kartami pamieci ..