Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD

Witam, Mam pytanie odnosnie dekodowania h264, w przypadku intela i amd, czy jest to pelne dekodowanie, czy tylko wsparcie i duza czesc roboty wykonuje CPU? jakie macie obciazenie procesora w przypadku dekodowania obrazu 1080 h264?

nie wiem jak to jest w przypadku intela i amd, ale np crystalhd dostaje zakodowany stream i wypluwa bitmapy, wiec z pewnoscia jest to "pelne" dekodowanie

pzdr

Reply to
gomader

Dnia Sun, 01 May 2011 19:50:27 +0200, gomader napisał(a):

?q=UVD

Reply to
Andrzej Libiszewski

ja to znam, tylko tam nic nie mam na temat obciazenia CPU w realnych testach ...

Reply to
gomader

Co ciekawe moj dekoder HD ma procesor MIPS 300MHz i daje rade dekodowaniu MPEg4

:):):):)

Bo ma sprzetowy dekoder

Reply to
Zakarm

Dnia Sun, 01 May 2011 21:06:29 +0200, Zakarm napisał(a):

MPEG4 to dość szerokie pojęcie.

Reply to
Andrzej Libiszewski