i2c i 1wire - kilka pytan

Witam

  1. Ile maksymalnie moze byc ukladow na magistrali i2c? Chcialbym umiescic 4 uklady na jednej, zadziala? Jak sie odwolywac do danego ukladu?

  1. Mam dwa czujniki temperatury DS1820 podlaczone do AT90S8515. Czy moge podlaczyc teraz zupelnie inna kostke 1wire do tej samej magistrali? Dokladnie chodzi mi o DS2490, czy nie zakloci to w jakis sposob pomiaru temperatury? Uklad DS2490 chcialbym wykorzystac do komunikacji z Atmelkiem poprzez USB <-> 1wire. Myslicie, ze uda wykorzystac DS2490 do tego celu?

Reply to
Ania i Grześ

Dnia 2005-02-02 18:00, Ania i Grześ napisał(a):

Dodam, ze w jezyku C i ASM.

Reply to
Ania i Grześ

Nie zaglebialem sie w I2C, ale IMHO zadziala.

Nie ma znaczenia jakie urzadzenia podlaczasz do magistrali 1-wire dopoki sa one zgodne ze standardem. W twoim przypadku zadziala to znakomicie.

Reply to
T.M.F.

Pewnego dnia Marek Dzwonnik przemówił ludzkim głosem:

Tylko 7 bitów służy do adresowania, 8 bit wybiera odczyt/zapis.

Reply to
Zbych