Gdzie - wentylato miniaturowy ?

Potrzebne mi miniaturowe wentylatory - w TME najmniejsze dostępne to
25x25x10 mm, a mnie wystarczyłby taki coś koło 10x10 czy 15x15.

Chodzi o to, żeby dmuchać powietrzem na czujnik wilgotności (żeby
wymusić ruch powietrza w obudowie - włączać raz na kilka minut), na
zasilanie 3-5V.

Ktoś widział może ?

Re: Gdzie - wentylato miniaturowy ?
no coś takiego np.
http://pl.farnell.com/sunon/uf3f3-500/wentylator-15x15x3mm-3-v-pr-staly/dp/1842865

ale cena mocno za wysoka. Może coś taniej ?

Re: Gdzie - wentylato miniaturowy ?

http://pl.farnell.com/sunon/uf3f3-500/wentylator-15x15x3mm-3-v-pr-staly/dp/1842865

W USA podobny trochę taniej:

http://www.newark.com/multicomp/mc34115/axial-fan-15mm-3vdc/dp/25R6547

Obawiam się, że z tym "wystarczy taki 15x15", to będzie jak z tym ruskim
żołnierzem, co zrabował zegar z wieży ratusza, zaniósł do zegarmistrza
w miasteczku, kazał przerobić na sześć zegarków na rękę, a części jakie
zostaną, niech będą w rozliczeniu za robotę. Taki mały, to tani raczej
nie będzie.

Re: Gdzie - wentylato miniaturowy ?

no chyba tak...
No trudno, to będę się męczył z tym z TME.

Re: Gdzie - wentylato miniaturowy ?
W dniu czwartek, 21 marca 2013 18:36:20 UTC+1 użytkownik sundayman napisa
ł:

otwarta pionowa rurka z czujnikiem wilgoci w środku i grzejnikiem w gór
nej czesci - przepływ powietrza wymuszony konwekcyjnie :-) I brak ruchomy
ch czesci :-)))

b.

Re: Gdzie - wentylato miniaturowy ?
czesci - przepływ powietrza wymuszony konwekcyjnie :-) I brak ruchomych czesci
:-)))

niestety ogrzewanie odpada (oszczędność energii), a zbyt otwarte
elementy niewskazane (wandalizm).
Więc chcę dać siateczkę w obudowie + wymuszony ruch raz na jakiś czas.

Re: Gdzie - wentylato miniaturowy ?

A problemem zasadniczym jest co, brak miejsca? Jeden z mniejszych
silników, to wibrator od telefonu. Można mu nakleic jakieś śmigiełko
albo inne byleco. Do zamieszania powietrza co jakiś czas powino
wystarczyć.

Re: Gdzie - wentylato miniaturowy ?

nie ma problemu, po prostu nie chcę niepotrzebnie powiększać dynksa.
Też myślałem o jakimś takim silniczku, ale nie chce mi się z tym
grzebać, bo potrzebne będzie kilkadziesiąt szt. więc, coby było łatwe w
aplikacji wolę.

Tak, że ten z TME pewnie podejdzie, cena ok, no to już.

Site Timeline