fujitsu p19-1 brak obrazu - Page 2

Re: fujitsu p19-1 brak obrazu

Ale ja się od kilku dni upewniam na wszystkie sposoby ! Ile bym się nie
wpatrywał
to i tak ciemność 100%. Moim zdaniem nie ma nic. Nie wiem jak jeszcze mam
się upewnić.

Re: fujitsu p19-1 brak obrazu
Ok, wiec monitor martwy.
Pierwsze co sprawdzić zasilania.
Jeśli wszystkie są poprawne, to padła płyta główna (nie wiem czy
zasilacz jest razem z inventerem czy nie, nie podałeś modelu)
Naprawa płyty głównej nie opłacalna.lepiej poszukać innej na podkładka.
Jaki to model monitora?

[...]
Naprawa płyty głównej nie opłacalna.lepiej poszukać innej na podkładke.
Jaki to model monitora?

Re: fujitsu p19-1 brak obrazu

Jak nie podałem ?

Fujitsu-Siemens P19-1

Moge porobić jakieś zdjęcia, podać wewnętrzne oznaczenia tych płytek i może
jeszcze coś moge. Zrobie to jak będę w domu.

Re: fujitsu p19-1 brak obrazu

Zdjęcia

http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN2086.JPG
http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN2087.JPG
http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN2088.JPG
http://brak-tu-sensu.pl/upload/DSCN2089.JPG

Na zasilaniu inwertera jest padnięty bezpiecznik. Zwarłem go (pewnie niezbyt
rozsądnie) i monitor ruszył. Czyli jednak nieprawda że w tym monitorze
coś widać przy padnietym podświetleniu. Chyba że to zależy od jakichś
ustawień - ale chyba nie od ustawienia jasności podświetlenia. U mnie była
100% ciemność niezależnie od tego czym i z której strony bym świecił
(wyjątek: świecenieza pomocą wbudowanego podświetlenia).

Pytanie teraz czemu ten bezpiecznik zdechnął. W inwerterze są 2 miniaturowe
kondensatorki 100uF 25V. Jeden ma malutką kropkę jakby jakiegoś kleju
ale nie wygląda na rozcieknięty. Suchy pewnie może być.

Te kondensatorki nie są szczególnie łatwo dostępne. Szukać ich i wymienić
dla pewności ??

Site Timeline