Monitor komputerowy, brak obrazu

Witam! Kilka dni temu zaczęły się moje problemy z monitorem. Monitor "pykał" (obraz gasł na chwilę i od razu się pojawiał, czasem kilka razy pod rząd), przy tym było słychać taki syczący dźwięk. Od czasu do czasu obraz na monitorze również falował. Niestety, wczoraj w nocy monitor wyzionął ducha. Kabel sygnałowy działa ok, niestety nie ma obrazu. Ktoś ma pomysł co mogło się zepsuć i ile w przybliżeniu będzie kosztować naprawa?

Reply to
=??=

"Adam Michałowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

[ciach!]

Model monitora to NEC Multisync V520.

Reply to
=??=

| | [ciach!] | | Model monitora to NEC Multisync V520. |

Jesli syczal to podejrzewam cos z wysokim napeciem czli najszybciej trafopowielacz sie mogl uwalic, ale to oczywiscie wrozenie z fusow. Trzeba rozerbrac, obejrzec trafo czy gdzies tam nie ma dziurki w trafo a pozniej miernik i dokonywac pomiarow.

Syczenie tez moglo sie wziasc od przetwornicy zasilacza, ale tak jak mowie wszsytko to sa tylk domysly i na razie przypuszczam ze nikt Ci wiecej nie powie co i jak...

Pozdrawiam Marcin

Reply to
Makxio

"Makxio" <makxio@wiadomo_co_usunac.go2.pl> napisał(a):

Przeglądałem archiwum grupy i również sądzę, że może to być trafopowielacz. Jeśli właśnie on padł, to czy naprawa jest w ogóle opłacalna? Dzięki za odpowiedź.

Reply to
=??=

Jesli bedziesz pewny ze to trafo wn to mozesz ew wejsc na

A co powiecie jak mam takie cos na monitorze

i jak go stukne od gory to wraca do normy

Reply to
Piciu

"VSS" <vss snipped-for-privacy@lasershow.pl napisał(a):

[ciach!]

Tak zrobię. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Reply to
=??=