FTDI FTxxx vid pid ?

Czy numery vid pid ukladow FT232 mozna zmieniac ?
na elektrodzie pisza ze jesli uklad ft232 ma miec inny nr. PID , to trzeba to
zamowic u producenta , jak to wlasciwie jest , mozna za pomoca MProga jakos to
zmienic czy tylko zamowic u producenta .

Mam np. FT232 odczytuje za pomoca mprog-a eeprom zmieniam w zakladce pid na np
6040  , zapisuje zawartosc na dysk , wciskam zaprogramuj i mam "no devices found"
czy to normalne ?  co z czym trzeba pasowac ?

Re: FTDI FTxxx vid pid ?

VID i PID są zapisywane w EEPROMie. Jeżeli masz FT232BM to EEPROM
szeregowy musi być podłączony aby użyć niestandardowy VID/PID, a w
przypadku FT232R EEPROM już jest w środku kostki.

found"

Poczytaj w FTDI o plikach INF. Jeżeli urządzenie zmieniło swoją
kombinację VID/PID ze standardowej FTDI na inną - to musisz je ponownie
zainstalować w systemie, tym razem podając swój plik INF (ze
zmodyfikowanym VIDem i/lub PIDem).

BTW: Taki zmodyfikowany plik INF nie będzie miał już zgodnego podpisu
Microsoftu więc to się nie uda w Windows Vista 64-bit / Windows 7 64-bit.

Re: FTDI FTxxx vid pid ?

A co pisze producent w datasheet?

Site Timeline