[Farnell] STM32F3DISCOVERY - SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU,RESTRYKCJI EXPORTOWYCH

Farnell wywalił mi z zamówienia STM32F3DISCOVERY z komentarzem "2215108
- SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU RESTRYKCJI EXPORTOWYCH; PRODUKT ZOSTANIE
WYCOFANY Z OFERTY FARNELL ELEMENT14"

WTF?

Czy ma ktoś pomysł o jakie to kosmiczne technologie może chodzić?

Link do produktu jest tu: <http://tinyurl.com/STM32F3DISCOVERY

Piotrek

Re: [Farnell] STM32F3DISCOVERY - SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU,RESTRYKCJI EXPORTOWYCH

Zgaduję, że może chodzić o wyłączność na obsługę klientów indywidualnych
na terenie Polski, podpisaną przez pewną firmę na literę B.

Re: [Farnell] STM32F3DISCOVERY - SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU,RESTRYKCJI EXPORTOWYCH

W takim razie powinni też STM32F429Disco zablokować, szczególnie, że
B... (AKA K...) sprzedaje je dużo drożej niż Farnell.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t26%66163

--
Michał

Re: [Farnell] STM32F3DISCOVERY - SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU,RESTRYKCJI EXPORTOWYCH

STM32F429Disco wysłali bez robienia dziwnych problemów.

Piotrek

Re: [Farnell] STM32F3DISCOVERY - SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU,RESTRYKCJI EXPORTOWYCH

Dla tego konkretnego modułu? Bo inne sprzedają bez problemów.

Z tego co widzę to STM32F3DISCOVERY oferują to co najmniej 3 inne
polskie firmy (nie na B). Już nie mówiąc o ofertach na pewnym dużym
portalu aukcyjnym na A. Tak więc dramatu nie ma, ale trochę się zdziwiłem.

Piotrek

Site Timeline